Millainen on tuntemasi Miika?
Aika jännä, että tunnen 12 Miikaa, ja kaikki on tosi ihania ja huumorintajuisia:) Minkälaisia on sun tuntemat Miikat?
Kommentit (54)
Mun Miikani on maailman ihanin 10vuotias pikkupoika, mun oma poikani <3
Toinen on vastavalmistunut mutta ihan pätevä pikkupomo elintarviketehtaassa, asiallinen mutta huumorintajuinen, jumalattoman ruskeat silmät.
Toinen on yh-äidin toinen poika, lopetti amiksen kesken kun opettaja antoi rehellistä palautetta käytöstapojen puutteesta.
Agressiivinen ex-luokkakaveri, jota pelkäsin. Kaunis nimi, mutta tulee vain valitettavasti aina se jätkä mieleen.
Kusipää idiootti pentu joka kuvittelee itsestään liikoja. Vähä älyinenkin vielä "elämänkoululaisasenn".. huoh mikä luuseri sossun tuilla elelee.
Väkivaltainen, kontrolloiva ja päihteisiin menevä exäni on Miika. Toinen tuntemani Miika taas on tosi symppis ja kiva :)
Tk-lääkäri, asuu Pihlajakadulla Helsingissä. Asui ennen Kaliforniassa ja toimi siellä lääkärinä. Tummat hiukset, ruma nahkakaulakoru.
Yksi on hauska ja mukava, pitkätukkainen muusikko, opiskelee korkeakoulussa.
Toinen on lihaksikas ja ruskettunut kauppatieteilijä, vähän douchebag mutta ihan reilu tyyppi
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:17"]Rakastan ; )
[/quote] sama täällä!
Seksihullu bilehirmu, paljon minua nuorempi. Vietimme yhden kesän Sedun ravintoloissa ja paneskelimme kuin eläimet, annoin sille niin paljon kyytiä, että jäi melkein toiseksi. Jestas että oli hauskaa! Olin 30 ja hän... En tiedä oliko 18, 20 vai 22, ei koskaan suostunut kertomaan ikäänsä.
Ja sitten on Miika Nousiainen, jota en tunne mutta kuolaan. Ihana, ihana <3
Tosi mukava ja ystävällinen, huono pitämään aktiivisesti yhteyttä, mutta aina valmis auttamaan.
Samoin, Mikka Nousiainen, tuntisinpa hänet tässä vierelläni, on jotain aivan ihanaa. Katson juuri tallennetta Hyvät ja huonot uutiset ja nam, siinä Miika valkoinen paita ja harmaa takki naureskelee...jösses kun se on sulonen! Sanoinko vielä nam. Nyt menen makkariin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:24"]Samoin, Mikka Nousiainen, tuntisinpa hänet tässä vierelläni, on jotain aivan ihanaa. Katson juuri tallennetta Hyvät ja huonot uutiset ja nam, siinä Miika valkoinen paita ja harmaa takki naureskelee...jösses kun se on sulonen! Sanoinko vielä nam. Nyt menen makkariin.
[/quote]
Hyi. Sori vaan, mutta mulla on aivan erilainen maku. Ko. miekkonen ei nappaa yhtään.
Miikaa en tunne mutta Miikka on elämäni rakkaus, eli ihanin ihminen maailmasss <3