Kuunteletko Sadea?
Siinähän se varsinainen kysymys tulikin.. Lempikappaleita vielä listataan tähän!
:-)
Kommentit (16)
Juuh. Cherish the Day, No Ordinary Love, Smooth Operator...
Soldier of love on ykkönen! Eipä Sadella huonoja kappaileita oikeastaan olekaan.
Pari vuotta sitten kuuntelin nonstoppina! <3 Lempparit on baby father ja by your side.
Kuuntelen! Ei varsinaista lempparia, kaikki on vaan niin hyvää. Tällaista musiikkia lisää eikä näitä nykypäivän teknobiisejä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:00"]Voi kyllä, olin Helsingin konsertissakin!
[/quote]
Kestikö sen ääni hyvin? Olisin ostanut liput, mutta pelkäsin youtube videoiden petusteella (samaiselta kiertueelta), ettei välttämättä ollut ihan täydessä terässä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:09"]Exän panobiisit. En kuuntele.
[/quote]
Hyvä maku sillä ainakin oli :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:09"]Exän panobiisit. En kuuntele.
[/quote]
Auts... Exäsi siis pilasi sulta tämänkin nautinnon! On se kumma miten tietystä musiikista voi tulla niin paljon muistoja mieleen, niin hyvässä kuin pahassakin
Sade oli konsertissa kyllä ikäisekseen erittäin hyvin säilynyt, ei juurikaan muuttunut 80-luvun videoista. Ei voi kuin kadehtia!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 16:00"]Voi kyllä, olin Helsingin konsertissakin!
[/quote]
Kestikö sen ääni hyvin? Olisin ostanut liput, mutta pelkäsin youtube videoiden petusteella (samaiselta kiertueelta), ettei välttämättä ollut ihan täydessä terässä.
[/quote]
En ole varsinainen asiantuntija, mutta ainakin minun korvissani kuulosti oikeinkin hyvältä. En huomannut epäpuhtauksia kuten esim. JLo:n konsertissa.
http://www.nola.com/music/index.ssf/2010/11/sade_grammy_contender_and_a_le.html
Niin tajuttoman kaunis!
Sade on kutumusiikin kuningatar :) Aina välillä tulee kuunneltua. Soldier of Love-levystä pidän.
Up! Täällä Sade maratoni menossa näin perjantain kunniaksi ;)
Miehen kanssa sellainen yhteinen nostalgiajuttu. Ihastuimme toisiimme jo teini-ikäisinä ja kumpikin kuunteli silloin mm. Sadea. Kun sitten aikuisiällä vihdoin uskalsimme tunnustaakin rakkautta ja päädyimme vihdoin yhteen, soi autossa usein Sadden musiikki <3. Tuli kuunneltua eniten 2000-luvulla siis yhdessä.
Käveli tuosta ohi ja kysyin hänen suosikkibiisiään. Nimesi tämän:
(Fear, vuodelta 1985)
Voi kyllä, olin Helsingin konsertissakin!
Smooth Operator, Diamond Life, Your love is king nyt tuli ekana mieleen.