Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulainen joka levittelee suvun asioita Facebookiin

Vierailija
15.08.2014 |

Voi että ärsyttää yksi tuttu joka kaikki riidat levittelee sosiaaliseen mediaan. Totta kai sillä asenteella että itse on syytön ja kaikki muut pahiksia ja kerjää sääliä joiltain puolitutuilta jotka ei tunne edes muuta sukua. Mitenköhän tällaisen tyypin saa vaiennettua? Kavereista poisto ei auta eikä suora sanominen. Riitatilanteessa se heittäytyy marttyyriksi ja sanoo poistuvansa Facebookista kun kerran "sananvapautta rajoitetaan" mutta parin päivän päästä se liittyy uudestaan ja sama jatkuu. Kunnianloukkaussyytettäkään ei voi nostaa kun ei puhu nimillä vaan epäsuorasti vihjailee. En jaksa!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä omaan arvoonsa ja lakkaa pitämästä yhteyttä muutenkin?

Vierailija
2/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kommentoimassa niihin asiallisesti, että olisi kyllä aikuismaista ja fiksua hoitaa nämä asiat henkilökohtaisesti eikä levitellä ympäri internettiä tällaisia juttuja, joihin liittyy muitakin henkilöitä. Henkilökohtaiset erimielisyydet eivät kuulu kaikille muille.

Itse olen joskus tehnyt noin vastaavanlaisiin päivityksiin (joihin en siis itse edes liittynyt mitenkään), kommenttini sai paljon tykkäyksiä ja monet yhtyivät siihen. Sen jälkeen ko. tyypin facebook-ulina vähentyi hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin kavereista poistaminen ei auta? Itse ainakin poistin veljeni, samoin sisko.

Vierailija
4/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sillä, että kavereista poisto ei auta? Oletko kokeillut? Mistä enää sen jälkeen tiedät, mitä kirjoittelee?

Jätä tuollainen omaan arvoonsa. Suurin osa lukijoista varmaan tajuaa, että asioilla on aina kaksi puolta.

Vierailija
5/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et halua tietää noista, niin poistat kavereistasi. Lopettamaan tuo ei ala, vaikka mitä tekisit. Miksi ei saisi purkaa tuntojaan kavereilleen?

Vierailija
6/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sitä varten some juuri on että siellä kerrotaan kokemastaan vääryydestä ja herätetään kohua saamalla paljon jakoja.

Ellei juttuja paljon peukuteta ja jaeta, silloin ne iskevät itse tekijään siinä että tehnyt hölmöjä päivityksiä.

Vierailija
7/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samalla linjalla kuin yksi vastaaja, eli käyt asiallisesti kommentoimassa että tällaiset jutut on tapana hoitaa kasvotusten.

Vierailija
8/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan marttyyrina vihjailee, niin kysy siinä avauksen alla että mitä tarkoitat? Tai ketä tarkoitat? Tai sitten laitat suoraan että "tarkoitatko nyt sitä tilannetta kun martta sai sen mansikkalitran halvemmalla kuin sinä kun oli aiemmin liikkeellä" tms. 

Vierailija
9/9 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt statuksiin vihjailla, sanoa suoraan, suuttunut miljoona kertaa mutta ko ihminen ei KOSKAAN näe tehneensä mitään väärää vaan hän on se uhri. uskon että tyypillä on jotain häikkää päänupissa. Nykyään hän on estänyt minut niin en näe sitäkään vähää, mutta kylillä kuulen jatkuvasti juoruja meistä enkä vaan jaksaisi enää. Meidän suku todella kärsii tästä terrorisoinnista.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän