Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joustavia " college" capreja leveällä vyötäröllä raskaanaolevalle?

27.08.2006 |

Apua. Olen yrittänyt kaikkialta etsiä polven alle meneviä ns. jumppahousuja. EI ihan normaaleja jumppatrikoita, vaan paksumpaa kangasta. Mielellään leveällä vyötäröllä, mutta matalalla. Olemme tilanneet juuri reissun etelään ja tällä raskaanaolevalla möhömahalla ei ole mitään mukavaa ja helppoa päälle pantavaa. Minä niin haikailen samanlaisten " jumppa caprejen" perään mitä ostelin edellisen raskauden aikana. Ne oli Espritin sport mallistosta ja aivan ihania raskaanaolevalle. Silloin käytin niitä pääasiassa alun jälkeen vain jumpassa, joten nehän kulahti aika äkkiä kun sai joka käytön jälkeen pestä. Nyt jos joku ihana osaisi antaa vinkkiä mistä pääkaupunkiseudulta löydän raskaana olevalle möhömahalle jotkut vastaavat housut? Kiitos ja kumarrus!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin urheilukaupasta (en Helsingista, en edes Suomesta) Reebokin urheilucaprit kesan alussa. Lahkeet kylla ovat aika leveat, eivat siis jalanmyotaiset. Ovat olleet kavely ja ulkoilukaytossa koko kesan. Silloin kun nuo ostin ainakin oli monilla urheiluvaatemerkeilla capreja. Tietenkin nyt saattaa olla jo talvisemmat tamineet urheiluliikkeissakin.

Vierailija
2/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat vaan täysin jumppatrikoita tai sitten joustamatonta kangasta mikä ei masun kanssa enää tunnu mukavalta. En haluaisi aivan ihonmyötäisiä vaan juuri hivenen leveemmillä lahkeilla... tuntuu vaan niin toivottomalta :) Pitkiä housuja olen kyllä löytänyt ja ostanut juuri urheilukaupoista tai stockalta...mutta nyt olisi huutava tarve capri mallisille. (olisi pitänyt esikoista odottaessa ostaa niitä samoja esprittejä varastoon seuraavaa raskautta varten ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut itselleni mitään käytettyä, mutta nyt olen valmis ostamaan vaikka käytetyt :) Kunhan jostain löytyisi :)

Vierailija
4/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä on ainakin ihan äitiysvaatepuolella nyt tuollaisia kuvailemisiasi capreja :)

Vierailija
5/5 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan kävästä katsomassa ihan kaupassa, jos sattuisi löytymään. Kiitos vinkistä. Siis H&M vinkistä :)