Nyt lopetetaan tuo koronasta ja rokotteista jauhaminen
Huomenna jokainen kävelee 10 kilometrin lenkin, ottaa päälle hyvät venyttelyt, muutaman tanssiaskeleen ja sitten kirjoittaa tänne täysipäisiä aloituksia.
Kommentit (7)
Vaikea mennä nukkumaan kun on kymppiuutiset ja kevennys näkemättä! Korona on kyllä aika kuuma aihe ollut viimeiset 18kk.
Ei pysty, kun rokotetta ottamattomat kiukuttelevat koko ajan, kun heitä arvostellaan. Ja koronapassia kannattavat mölisevät puolustaen ihmisoikeusloukkauksiaan. Jos he olisivat ihan hiljaa, asiasta ei tarvitsisi jänkätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mennä nukkumaan kun on kymppiuutiset ja kevennys näkemättä! Korona on kyllä aika kuuma aihe ollut viimeiset 18kk.
Kannattaa jättää uutiset välillä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ole ainakaan korona aiheena kiinnostanut ennen kuin rokotevastaiset alkoivat kiukuttelemaan siitä, että heitä on arvosteltu jossain. Daa!? Mitä sitten odotitte? Kannattaisiko heidän pitää vain se oma nassu kiinni, vaikka arvostellaankin?!
En halua. Rokotteesta pitää puhua ja sitä pitää mainostaa kaikille. Sellainen olo minulla on ollut siitä lähtien kun minut rokotettiin.
Ottakaa joujjkainen rokotteet, niin pitää tehdä että päästään eroon koronasta. Minullakin on hyvä olo nyt ja jopa likinäköisyyteni on parantunut niin etten tarvitse enää silmälaseja. Minulla ei ole ollut mitään vaivoja siitä asti kun otin rokotteet enkä edes tarvitse unta enää. Ruokahaluni on vähentynyt myös.
Rokotukset on pop. Minäkin olen rokotettu, oletko sinä?
Mistäs pjotr ja ivan sitten enää kirjoittelevat jos ei ole enää koronaa?
Ja nyt nukkumaan!