Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks mun paino ei nouse?

Alipainoinen
31.07.2021 |

Oon tälläkin viikolla vetäny normaali kahden lämpimän aterian, aamupalan, välipalan ja iltapalan lisäksi kolme kertaa päivässä annoksen massanlisäyspirtelöä, sekä syöny yhteensä kaksi rasiallista voita ja paino ei oo noussu grammaakaan. Miten tämä on mahdollista??!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat lihoa?

Vierailija
2/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipainon takia, haluan päästä normaaliin painoindeksiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen riisitautinen täällä:( Joudun syömään ihan epäinhimillisiä määriä ruokaa ja silti paino ei vaan meinaa nousta. En haluaisi olla niin luinen. Lisäksi treenaan 5x viikossa ja pidän huolta että saan ylikaloreita ja tarpeeksi proteiinia. Vaikka lihasmassa kasvaakin niin kasvoni ja ranteeni ovat edelleen kuin keskitysleiriläisellä

Vierailija
4/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes liiku muuta kuin kerran päivässä about puolen tunnin kävelyn verran. Tämä on julmaa.

Vierailija
5/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ateriat sisältää?

Vierailija
6/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAAPÄHKINÄVOI

Vierailija
7/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdellen eri kasviksia, juustoa/ tofua/ muuta kasviproteiinia esim. linssejä, papuja, soijatuotteita, juomana mehua tai maitoa. Lisäksi popsin hedelmiä/ marjoja ja syön puuroja/kuivaleipiä, kun leipää en tuoreena pysty syömään mahan takia. Olen pikku hiljaa myös totuttamassa itseni uudelleen eläinperäisiin elintarvikkeisiin, eniten menee kananmunia.

Vierailija
8/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hirveesti kokonaisuutta muuta jos parina päivänä syö extraa. Pitkän ajan keskimääräinen energiansaanti ratkaisee.

Vierailija
9/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lisätä niitä terveellisiä kasviöljyjä ravintoon tai ottaa suoraan pullosta lusikalla.

Vierailija
10/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskisoosia vaan kehiin, niin kyllä se siitä.

Vierailija
11/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lisätä niitä terveellisiä kasviöljyjä ravintoon tai ottaa suoraan pullosta lusikalla.

Siemeniä laitan melkein joka paikkaan, pähkinöille olen allerginen. Öljyäkin tulee juotua silloin tällöin...

Vierailija
12/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois myytävänä 10 kiloa läskiä. Saat halvalla.

Vierailija
13/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en liho. Paino pysyy 59kg. Miten saa lisää 4 kg

Vierailija
14/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin jos noin paljon olet syönyt ja ei tule painoa. Itse olen myös ottanut noita pirtelö juttuja ja mulle on tullut painoa jo 2kg kahdessa viikossa, eli ei ole normaalia että sinulle ei tule painoa. Katso että et liiku paljoa, älä harrasta minkäänlaista cardiota vaan nostele painoja. Cardio laihuttaa.

- Alipainoinen, kohta normaalissa painossa

Vierailija
15/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin jos noin paljon olet syönyt ja ei tule painoa. Itse olen myös ottanut noita pirtelö juttuja ja mulle on tullut painoa jo 2kg kahdessa viikossa, eli ei ole normaalia että sinulle ei tule painoa. Katso että et liiku paljoa, älä harrasta minkäänlaista cardiota vaan nostele painoja. Cardio laihuttaa.

Mitä pirtelöä käytät? Ihan uteliaisuudesta kysyn, kun tuo Pro Gainer- sotku kreatiinilisällä ei näytä auttavan, vaikka olen syönyt sitä 3 x /pv jo melkein kuukauden verran...

Vierailija
16/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voitko kertoa mikä pirtelö juttuj??

Vierailija
17/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niiiiin paljon niitä jotka alottaa keskustelun: miten laihtua? BMI 40?

Kysy niiltä tipsejä kyllä lähtee paino nousuun.

Vierailija
18/18 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä lääkäriltä Mirtsatsapiinia, parin kuukauden päästä et ole täällä enää valittelemassa alipainoasi ja kahden vuoden päästä valitat palstalla, miten saisi laihduttua sen 30 kilon ylipainon.