Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro oma arkipäiväsi

Vierailija
14.08.2014 |

Kuvaile normaali arkipäiväsi heräämisestä nukkumaan laittamiseen.

kerro myös mitä miehesi/naisesi (jos sellainen on) tapaa tehdä.

Ihan mielenkiintoista tietää millaista muilla :)

Jännääää.. :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi aloittaa :)

Vierailija
2/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen kuuden aikaan. Laitan kahvin tippumaan ja pistän pyykinpesukoneen pyörimään. Juon miehen kanssa kupillisen kahvia. Mies lähtee töihin.

Seitsämältä herätän lapset. Katson että lapset saavat vaatteet päälle ja aamupalat tehtyä. Lapset syövät, minä ruokin kissan.

Kahdeksalta lähdetään kävelemään nuoremman kanssa eskariin. Puolimatkassa soitan ekaluokkalaiselle, että lähtee kouluun.

Jätän kuopuksen eskariin ja kävelen kiertotietä kotiin.

Yhdeksältä olen kotona. Annan koirille ruokas ja päästän ne pihalle. Siirrän pyykit kuivausrumpuun.

Siivoilen, teen pihahommia, ompelen. Mitä milloinkin. Nyt olen viimepäivinä tehnyt hilloja ja mehua.

Ennen kahtatoista teen leipätaikinan kohoamaan.

12 jälkeen odottelen ekaluokkalaista kotiin.

Lähden hakemaan eskarilaisen.

Yhdeltä ollaan kotona. Lapset syö välipalaa, minä laitan leivän uuniin.

Auttelen ekaluokkalaista läksyissä. Leikitään, pelataan tai jutellaan.

Kolmelta alan valmistelemaan ruokaa.

Mies tulee neljältä kotiin hän puuhailee tunnin lasten kanssa.

Viideltä syödään.

Sen jälkeen lähden koirien lenkille.

Seitsämältä olen kotona.

Lapsille iltapalaa, itse juon kupillisen teetä.

Mies joko tekee pihahommia, puuhailee sisällä jotain. 2 kertaa viikossa käy harkoissa.

Puoli kahdeksan aikoihin aletaan valmistautua unille. iltapesut ja iltasadut. Vielä ehkä jutellaan lasten kanssa, jos heillä jotain ohjelmaa on.

Kahdeksan jälkeen tehdään miehen kanssa jotain. Katsotaan telkkaria tai tehdään jotain pikkuhommia.

kymmenen jälkeen käydään suihkussa ja mennään sänkyyn.

Näin meidän päivät suunnilleen menee.

Joskus lapset käy kavereillaan tai käydään kaupassa... Kohta alkaa taas lasten harrastukset ja sitten onkin aikamoista lentämistä 3 päivää viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilen 6.15, kahvi tippumaan ja suihkuun/meikkaamaan. Sitten kuppi kahvi rauhassa ennen lapsen herätystä klo 7

Saattelen lapsen kouluun klo 8.15 ja jatkan fillarilla töihin, matkaan menee 50 min.

Töissä suihkuun ja nopea aamiainen ja hommiin.

klo 16.00 töistä kotiin tai jos lapsen terapiapäivä niin jo aikaisemmin lasta hakemaan ja terapiaan.

Jos ei terapiaa, treffit lapsen ja mummon kanssa kuntokeskuksella (mummo siis hakee lasta koulusta) noin 16.15.

Tunti/puolitoista treeniä, kotiin, ruokaa, läksyt, oleilua.

Jos salitreeni jää väliin, illalla noin 19 ehkä lenkille, lapsi pyöräilee.

klo 20 iltapala, suihkut yms. iltatoimet ja lapsi nukkumaan. Itse kukun noin tunnin tv:n/netin äärellä ja sit nukkumaan.

Osimoilleen näin! =D

Vierailija
4/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään noin 9 aikaan aamulla, ruokin linnut ja päästän ne ulos, juon kahvit ja syön aamupalaa. Laittaudun.

Menen yliopistolle lounaalle. Meillä ei ole läsnäolopakkoa luennoilla, paitsi satunnaisia labroja tms. joten aloitan kouluhommat yleensä noin klo 14 ja teen yleensä noin 5h/päivä paitsi sitten enemmän silloin, kun on palautuksia tai tenttejä. Syön välipalaakin koululla.

Käyn välipalan jälkeen salilla ihan viereisessä talossa.

Syön päivällisen kotona, sitten menen muihin harrastuksiin/olen mieheni kanssa/olen kavereiden kanssa/leikin lintujen kanssa/lueskelen. Käyn nukkumaan yleensä puolenyön jälkeen.

Vierailija
5/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tietenkin päästän linnut ulos häkistä, en kokonaan ulos! :D -5

Vierailija
6/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo.03:50 herätys ja aamukuntoilut. Siitä suihkuun.

Klo.04:20 pois suihkusta ja aamupala.

Klo.04:50 bussipysäkille odottamaan koulubussia.

Klo.07:30 linja-autoasemalla, kipinkapin koulua kohti.

n. klo.08 koulussa, sieltä pois n klo.15-16 -> takaisin bussiasemalle

klo.16:30 bussi, jäät klo.17:15 pois. Tässä välissä kirjasto/mitä jaksankaan tehdä odotellessani bussia, jolla pääsen eteenpäin.

klo.17:50 bussi, omalla pysäkillä n klo.19:45 ja loppu koulumatka mopolla tms -> perillä kotona klo.20:10-20:15.

Sit sitä mitä jaksan tehdä tuon jälkeen. Yleensä romahdan sängylle ja kuuntelen musiikkia, harvoin syön mtn. Aamupala on silloin klo.04:20, kouluruoka joskus ennen kahtatoista ja siinä se. Joskus jtn pientä evästä mukana, jos alkaa heikottaa. Viimeistään klo.21 nukkumaan ja sama uusiks seuraavana päivänä.

t. teini

Vierailija
7/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään noin kymmeneltä, kun miehen herätyskello soi. Harrastamme seksiä, kunnes mies lähtee töihin ja mä jään vielä loikoilemaan vähäksi aikaa. Luen uutiset netistä, syön/juon smoothien ja energiajuomaa. Järjestelen paikkoja vähän, ja vaihdan salikamat päälle.

Käyn läheisellä salilla treenamassa tunnin-pari, ja kotimatkalla haen illallistarpeet kaupasta. Kotona otan suihkun, syön rahkan tai palautusjuoman ja roikun av:lla, luen kirjoja, pesen pyykkiä ja mahdollisesti siivoan. 

Kuuden-seitsemän aikaan alan kokkailla illallista. Mies tulee kotiin ja syödään. Hyvällä säällä saatetaan lähteä ulos kävelylle tai käväisemään läheisessä olutraflassa, talvella yleensä pelataan, luetaan tai katsotaan sarjoja.

Nukkumaan noin yhden-kahden aikaan.

Vierailija
8/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 6:15-8:00, riippuen mihin aikaan menen töihin. Syön aamiaista ja juon aamukahvin. Meikkaan ja pukeudun. Työmatka kestää pyörällä n. 15 minuuttia, autolla ehkä 5 minuuttia.

Töissä 8 tuntia välillä 8-18.

Töistä kotiin, syön jotain valmista tai laitan ruokaa. Mies tulee töistä aina klo 17.

Pesen pyykkiä, siivoilen, käyn kaupassa.

Illan roikun netissä, käyn lenkillä, katson telkkaria. Nukkumaan yritän mennä viimeistään klo 23.

Vierailija
9/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään, käyn vessassa ja pesen naaman. Puen alusvaatteet ja laitan deodoranttia, istun koneelle hetkeksi tarkastamaan sähköpostin ja käyn facebookissa. Petaan sängyn, taivutan ripset ja pakkaan tavarat laukkuun. Istun hetken vielä koneella tai siivoilen, puen ja lähden kouluun/töihin. Kotimatkalla käyn kaupassa jos on tarvetta ja kotona keitän kahvit ja istun hetkeksi koneelle rauhoittumaan. Kahvin juonnin jälkeen juon reippaasti vettä ja alan opiskella. Jossain vaiheessa syön jotain ja vedän reilun tunnin treenin. Illalla käyn suihkussa ja iltapalaksi syön vielä munakkaan.

Jos ei ole koulua/töitä, keitän aamukahvit ensitöikseni ja jatkan päivää normaaliin malliin.

Vierailija
10/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 11 aikoihin ja laitan kahvin heti päälle. Pesen kasvot ja käyn vessassa.

Juon kahvia ja katson uutisia ja sähköpostin netistä. Mies lähtee töihin

laitan aamiaista ja olen edelleen netissä

meikkaan

luen välillä kirjaa ja olen netissä, yritän lopettaa ja tehdä jotain järkevää, mutta palaan aina koneelle

(käyn kaupassa, jos tarvetta)

laitan ruokaa ja syön ja juon kahvia

mies palaa kotiin, käydään ehkä kävelyllä, katsotaan leffaa

iltapalaa, ja nukkumaan kahden aikoihin

Vierailija
11/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään kuudelta ja lähden lenkille

Lenkin jälkeen laitan koululaisille aamupalaa osittain valmiiksi ja syön samalla itse.

Suihkuun

Jos on mun vuoro viedä kuopus, menen tarhan kautta bussiin, muuten suoraan töihin.

Töistä menen joogaan jos on se päivä, muuten lähden kotiin ja haen kuopuksen jos on mun hakuvuoro.

Kotona keskimmäinen harrastukseen, miehen kanssa työväenopistoon lukemaan japania, tai ihan "vapaalla" jolloin kauppaan. Vähän riippuu onko mies töissä aamu-/päivä-/iltavuorossa tai Japanissa.

Sitten ruoka tai iltapala.

Lapset nukkumaan.

Itse 22-23 nukkumaan.

Vierailija
12/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole työmatkalla, päivä menee näin: Herään klo 7, laitan aamupalaa ja meikkaan. Lähden ovesta 7:45, menen bussilla rautatieasemalle, juna lähtee 8.20. Olen toimistolla klo 9. Päivä menee palavereissa, telcoissa ja meilirumban hoidossa. Lounasta syön klo 13. Iltapäivällä jotain välipalaa 15 maissa, ehkä salaattia tms. Kahvia ja vihreää teetä juon pitkin päivää. Töistä lähden klo 18 ja menen salille 19:30 maissa. Treenaan tunnin, tulen kotiin, käyn suihkussa ja syön illallista. Hoitelen ehkä vielä hetken meilejä ja saatan ottaa jonkun puhelun jenkkeihin, jos on pakko. Klo 22 maissa viimeistään menen sänkyyn ja katselen Netflixiä, jonka eteen usein nukahdan.

Jos olen reissussa, herään jetlagissa klo 04 ja menen salille klo 05 jälkeen pyörittyäni hetken sängyssä ja katsottuani yön aikana Euroopasta tulleet meilit. Treenaan tunnin, joskus saatan käydä puistossa juoksemassa, töihin menen kahdeksaksi. Siellä kuluu yleensä seuraavat 12 tuntia. Illalla saattaa olla joku pakollinen dinner, jos ei ole niin käyn kaupungilla maleksimassa, tapaan ystäviä tai katson hotellihuoneessa telkkaa. Reissupäiviä on niin paljon, että nuo normaalit arkipäivät tuntuvat itse asiassa ihanan rauhoittavalta luxukselta!! Olen tosi kyllästynyt hotellielämään.

Vierailija
13/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:51"]

Heräilen kuuden aikaan. Laitan kahvin tippumaan ja pistän pyykinpesukoneen pyörimään. Juon miehen kanssa kupillisen kahvia. Mies lähtee töihin.

Seitsämältä herätän lapset. Katson että lapset saavat vaatteet päälle ja aamupalat tehtyä. Lapset syövät, minä ruokin kissan.

Kahdeksalta lähdetään kävelemään nuoremman kanssa eskariin. Puolimatkassa soitan ekaluokkalaiselle, että lähtee kouluun.

Jätän kuopuksen eskariin ja kävelen kiertotietä kotiin.

Yhdeksältä olen kotona. Annan koirille ruokas ja päästän ne pihalle. Siirrän pyykit kuivausrumpuun.

Siivoilen, teen pihahommia, ompelen. Mitä milloinkin. Nyt olen viimepäivinä tehnyt hilloja ja mehua.

Ennen kahtatoista teen leipätaikinan kohoamaan.

12 jälkeen odottelen ekaluokkalaista kotiin.

Lähden hakemaan eskarilaisen.

Yhdeltä ollaan kotona. Lapset syö välipalaa, minä laitan leivän uuniin.

Auttelen ekaluokkalaista läksyissä. Leikitään, pelataan tai jutellaan.

Kolmelta alan valmistelemaan ruokaa.

Mies tulee neljältä kotiin hän puuhailee tunnin lasten kanssa.

Viideltä syödään.

Sen jälkeen lähden koirien lenkille.

Seitsämältä olen kotona.

Lapsille iltapalaa, itse juon kupillisen teetä.

Mies joko tekee pihahommia, puuhailee sisällä jotain. 2 kertaa viikossa käy harkoissa.

Puoli kahdeksan aikoihin aletaan valmistautua unille. iltapesut ja iltasadut. Vielä ehkä jutellaan lasten kanssa, jos heillä jotain ohjelmaa on.

Kahdeksan jälkeen tehdään miehen kanssa jotain. Katsotaan telkkaria tai tehdään jotain pikkuhommia.

kymmenen jälkeen käydään suihkussa ja mennään sänkyyn.

Näin meidän päivät suunnilleen menee.

Joskus lapset käy kavereillaan tai käydään kaupassa... Kohta alkaa taas lasten harrastukset ja sitten onkin aikamoista lentämistä 3 päivää viikossa.

[/quote]

Mikset hae töitä?

Vierailija
14/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 7-9 välillä, siitä kuntosalille treenaamaan. Sitten aamupala ja vapaata ohjelmaa.

Vierailija
15/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

07.15 | Herään, pukeudun, laitan hiukset, syön kevyen aamupalan, fillaroin töihin.

08.15 | Juon töissä kupin (pahaa) kahvia, aloitan työt.

11.15 | Syön lounasta.

12.00 | Palaan töihin.

14.30 | Välipala, valmistelua, juoksevia asioita, byrokratiaa, sähköposteja ja muuta itsenäistä työskentelyä.

15.30 | VAPAATA! Menen kaupungille syömään puolison kanssa, lasilliselle lukemaan kirjaan, kahville ystävän kanssa, leffaan jne. 

18.00 | Päivällistä (jos en syönyt kaupungilla), kotitöitä.

19.00 | Harrastuksia, ystävien tapaamista, laiskottelua, liikuntaa, seksiä, kulttuurimenoja, mitä nyt milloinkin.

23.30 | Iltatoimet. Nukkumaan.

Nautin elämästäni. En kaipaa lapsia enkä edes lemmikkejä.