Nuorilla naisilla ei ole aivoja.
Luulevat kaikenikäisten miesten olevan kiinnostuneita. Säälittävää perseenkeinutusta kaupungilla yms. Nainen on parhaimmillaan kolmenkympin jälkeen.
Kommentit (41)
Ikis. Hanki lääkitys kohdilleen ja lopeta tää jatkuva nuorempien piinaaminen. Ne vanhatkin naiset ovat joskus olleet nuoria.
Nuorilla on toivoa kypsyä ja viisastua. Sinulla ei.
On niillä, mutta eiväthän ne vielä ihan parhaassa terässä ole.
No onneksi sinullla sentään on isot aivot ja fiksut ajatukset.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:27"]Huono provo. Ei jaksa.
[/quote]
Ei ole provo, ainoastaan mielipide.
Eiköhän nainen ole seksikkäimmillään kakskymppisenä.
Jaahas. Setämies alkoi nuoleskella kolmikymppisiä, kun parikymppiset pistivät luukut kiinni.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:42"]Jaahas. Setämies alkoi nuoleskella kolmikymppisiä, kun parikymppiset pistivät luukut kiinni.
[/quote]
Ei alkanu. Parikymppisillä ei vaan ole järkeä päässä.
Tuon ikäsiä on kiva panna, mutta vakavampaa ei kannata huolia ; )
Ap se vasta oikeen järjen jättiläiseltä kuullostaakin :D
Ap, tuo anankefaliaspesialisti. Väitöskirjaa pukkaa?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:42"]Jaahas. Setämies alkoi nuoleskella kolmikymppisiä, kun parikymppiset pistivät luukut kiinni.
[/quote]
Ei alkanu. Parikymppisillä ei vaan ole järkeä päässä.
[/quote]
Ei sitä tarvikaan kun kaikki muu on viel kohdillaan eikä mikään paikka roiku. Pillukaan ei vielä useimmilla ole väljäksi hoonattu, poikkeuksia toki on.
Joopa. Kukaan tuskin enää näkee minua, kun olen 30.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:01"]Joopa. Kukaan tuskin enää näkee minua, kun olen 30.
[/quote]
Voipi olla. Ehkä olet siihen mennessä oppinut kuitenkin kirjoittamaan.
Ei oo helppoo olla nuori nainen ku kateelliset tääl alottaa naurettavia keskusteluja.
T. Nainen 22v
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:03"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:01"]Joopa. Kukaan tuskin enää näkee minua, kun olen 30.
[/quote]
Voipi olla. Ehkä olet siihen mennessä oppinut kuitenkin kirjoittamaan.
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 16:35"]
Nainen on NAINEN vasta viiskymppisenä!
[/quote]
Nainen OLI nainen jo viiskymppisenä!