Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitä autoa ei kannata ostaa n.viiden tonnin
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kerrotko ensin vähän, että mihin käyttöön tarvitset autoa. Eli tarviitko tilavaa autoa vai pikkuauton, kaupunkiajoon tai pitkille matkoille jne.
Mutta yleissääntö kai on, että kilometrejä pitää olla kohtuullisesti eli suhteessa muihin vastaaviin autohin verrattuna alle keskiarvon. Kovin vanhaa ei kannata ostaa. Jos löydät suoraan omistajalta hyvin pidetyn auton, niin se voi olla hyvä (tai sitten ei...). Tietenkin jos löydät sen papin rouvan kauppakassinan käyttämän mersun, jolla on ajettu sunnuntaisin kirkkoon ja takaisin, niin se on paras :)