Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kaksoset käyttää samoja vaatteita?

Vierailija
13.08.2014 |

Pesun kautta ihan sama kummalle menee? Alusvaatteita/sukkia myöten. Missä iässä tarttis olla omat? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opettaisin alusta asti henkilökohtaisen rajan ja käyttäisin vain omia vaatteita. Ei ole iso vaiva.

Vierailija
2/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöt ainakin käyttää samoja vaatteita. Eivät tosin ole kaksosia, ikäeroa vajaa 2v. Vaatekoko lähes sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi. Omat sitten, kun ei yhteiset jostain syystä käy.

Vierailija
4/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin yhteisiä vaatteita ainakin pienenä.  Meidän koululaiset lainaavat toisiltaan paitoja, sukkia jne edelleen tarvittaessa. Vanhin lapsi lainailee minulta kenkiä ja minä häneltä kenkiä.

Vierailija
5/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä alkkarit ja sukat voisi molemmilla olla omat, muuten käy yhteiset.

Vierailija
6/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli tyttö ja poika kaksosina, vauvanvaateaikana (potkuhousut ym. kaiken maailman haalarit ja sukkahousut) kaikki oli yhteisiä muttasitten kun käyttöön alkoi tulla housuja ja hameita ym. "normaaleja" lasten vaatteita, niin molemmilla alkoi olla omia. Eli siinä jossain vuoden kieppeillä.

Vierailija
7/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:43"]Mä opettaisin alusta asti henkilökohtaisen rajan ja käyttäisin vain omia vaatteita. Ei ole iso vaiva.

[/quote]

No kyllä se minulla aikaa säästi aika paljonkin kun ei tarvinnut ruveta kaksia vauvan vaatteita lajittelemaan omiin koreihin vaan heitti kaiken vaan yhteen ja kaivoi sieltä tarpeen mukaan. Vielä kun toinen oli paljon sotkuisempi tapaus, niin häneltä olisi vaatteet ollet varmaan aina lopussa. Niin paljon en kuitenkaan viitsinyt vauvan vaatteita ostaa, että molemmilla olisi ollut reserviä tarpeeksi.

Vierailija
8/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ekaluokkalaiset kaksostytöt jotka käyttävät KAIKKIA vaatteita mitä kaapista löytyy. Kummallakin on tietty jokunen suosikki vaate, mutta muuten yhteiset. Nuo neitokaiset muuten nukkuukin monesti samassa sängyssä vaikka heillä on molemmilla oma sänky, aamulla huomaan että ovatkin samassa sängyssä.

En ole koskaan edes ajatellut että olis jotenkin väärin kun on yhteinen alusvaatelaatikko. Uskoisin että isompina erottelevat sitten itse vaatteensa....

Vierailija
9/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miedän pojilla on aina ollut yhteiset vaatteet, ne mitkä mahtuu, ovat niin erikokoisia. Pienenä kun meni sama koko, ei ollut mitään järkeä yritää pitää jotain bodyja ja potkareita eri pinoissa että mitkä on kenenkin, kun samanlaisia yleensä oli aina kaksi, tai vähintään eri väriset mutta samanlaiset.

Vierailija
10/10 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:43"]Mä opettaisin alusta asti henkilökohtaisen rajan ja käyttäisin vain omia vaatteita. Ei ole iso vaiva.

[/quote]

Sulla luultavadti EI ole kokemusta monikkoperheen elämästä kun kuvittelet että vanhemmilla on aikaa erotella vaatteita? Voin kertoa että ei maksa vaivaa koittaakaan erotella, jää aikaa muuhun tärkeämpään....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme