Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu ripsiväriäsi!

Vierailija
13.08.2014 |

Miksi on hyvä ja etenkin, millä poistat? Ja merkki tietenkin :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomen Hypnose on ehdoton lemppari. Puhdistan Maybellinen silmämeikin puhdistusaineella.

Vierailija
2/26 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 22:20"]

Lancomen Hypnose on ehdoton lemppari. Puhdistan Maybellinen silmämeikin puhdistusaineella.

[/quote]

ja siis miksi tykkään siitä, niin se saa pitkät mutta ohuet/harvat ripseni näyttämään tuuheilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanebo 38 astetta ja lämpimällä vedellä pois. Toimii

Vierailija
4/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin Eyes to kill-maskara. Ripsarin poistoon käytän Biothermin Biocils-putsaria.

Vierailija
5/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi lumenen natural coden ripsarin jossa on kaksi eri ripsaria yhdessä. Ekalla sudilla tulee tuuheutta ja toisella pituutta. Erittäin positiivinen yllätys koska en yleensä perusta tuosta natural cde- sarjasta.

Vierailija
6/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös maybelinen rocket

Vierailija
7/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:01"]Onko jollain vinkkejä hyviin (muihinkin kuin Kanebon) vesipoistettaviin ripsareihin tai vaihtoehtoisesti silmämeikinpoistoaineeseen, josta silmät ei jää öljyisen tuntuisiksi.

[/quote]

itse poistan ihan perusrasvalla :) koko kasvot. Esim. Apteekista saatava humektan.

Vierailija
8/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor False Lash Effect vedenkestävänä, silmämeikinpoistoaineena Nivea.

Mulla on niin kenkkuilevat ripset ettei tahdo pysyä taivutettuina, tällä pysyy. Ei varise eikä klimppaa ripsiä yhteen. Pidentää, tuuheuttaa. :)

Vierailija
9/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain vinkkejä hyviin (muihinkin kuin Kanebon) vesipoistettaviin ripsareihin tai vaihtoehtoisesti silmämeikinpoistoaineeseen, josta silmät ei jää öljyisen tuntuisiksi.

Vierailija
10/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome hypnose doll eyes. Ihana, saa minun ripset eroteltua nätisti mutta ei tee niitä raskaiksi tai klimppisiksi.

Vierailija
11/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:03"]Lancome hypnose doll eyes. Ihana, saa minun ripset eroteltua nätisti mutta ei tee niitä raskaiksi tai klimppisiksi.

[/quote]

Niin ja poistan silmämeikin Nivean silmämeikin poistoaineella.

Vierailija
12/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isadora Volume & Curl, tuuhauttaa ja pitää loistavasti taivutukset, ei varise eikä leviä. Lähtee lämpimällä vedellä ja hinta on just passeli!

- entinen Sensain käyttäjä

Vierailija
13/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokeeksi lorealin volume million lashes so couturen, violetti purkki ja olin erittäin tyytyväinen. Tietysti kaikki ripsarit on uutena hyviä mutta tämä erityisesti. Ainakin omat valmiiksi aika tuuheat ripset saa kunnon volyymin, kuin olisi luonnolliset pidennykset. En tiedä toimiiko yhtä hienosti ohuemmilla tai lyhyemmillä räpsyillä.

Enimmät poistan lumenen vedenkestävän meikin poistoaineella ja loput bielendan öljyttömällä puhdistusaineella.

Vierailija
14/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 15:01"]

Onko jollain vinkkejä hyviin (muihinkin kuin Kanebon) vesipoistettaviin ripsareihin tai vaihtoehtoisesti silmämeikinpoistoaineeseen, josta silmät ei jää öljyisen tuntuisiksi.

[/quote]

Sensai 38 - en ole muita käyttänyt moneen vuoteen. Normiripsarit leviää silmänalusiin päivän mittaan (kai jotenkin öljyinen iho minulla?), Sensai pysyy vaikka tapahtuisi mitä.

Vierailija
15/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene Blueberry Curl Mascara, ei varise tai suttaa, pitää taivutukset, säänkestävä, ei vaan meinaa lähteä edes pesemällä pois :D

Vierailija
16/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38:a minäkin suosittelen, perustelut samat kuin edellä tämän maininneilla.

Tämä Sensai on siis ed. nimeltään Kanebo.

Vierailija
17/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ääni lumenen blueberry mascaralle. Violetti kiiltävä putkilo. Ripset on vahvistunut kun ei tartte hinkata pois vaan lähtee ns hiutaleina, hyvä koostumus ja ei kuivu helposti. Harja on hyvä eikä suttaa :) ennen käytin lancomen hypnosea, tämä pesee kyllä 10-0 ja on 3x halvempaa. Poistan garnier silmämeikinpoistoaineella.

Vierailija
18/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella tykästynyt

L'Oréal Paris Double Extension Beauty Tubes Maskaraan

Lähtee esimerkiksi suihkussa pois vaivattomasti pelkällä vedellä. Ilman pandansilmäefektiä. Kun on ollut lämpimään veteen kosketuksissa, niin irtoaa kahden sormen väliin kuin tekoripset ikään. Voimaa ei tarvitse lainkaan.

Vierailija
19/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kehun: se on tosi hyvä ja tekee mun ripsistä aiiiiiivan upeat!

Vierailija
20/26 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

021261-114C

Onko tämä se punavalkoinen putkilo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi