Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttajat: Mikä herätti teidät aloittamaan painonpudotuksen?

Vierailija
31.07.2021 |

Itse tajusin, että nyt pitää ryhdistäytyä, kun heräsin omaan kuorsaukseeni/hengityskatkokseen. Ystävällä on uniapnea ylipainon vuoksi ja päätin, että en halua samaan. Nyt olen 25kg hoikempi ja tyytyväinen, sillä on energiaa enemmän sekä parempi terveys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisen sydänkohtaus. Selvisi onneksi, mutta tämä sai miettimään terveellisten elintapojen merkitystä.

Vierailija
2/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvanut maha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveys.

Vierailija
4/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalo alkoi pullistua eikä housut mahtuneet kunnolla jalkaan. Alkoholin lipittelystä se johtui, joten homma oli helposti korjattavissa. 

Vierailija
5/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ja mahaläskit tuntuivat heiluvan kävelyntahdissa. Ällöttävä tunne. Ja kuvista näin miten ällöttävältä näytin. Ja vaatteet kiristivät.

Vierailija
6/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain enkkapainon vaa'alla joulun jälkeen ja totesin olevani enää muutaman kilon päässä merkittävästä lihavuudesta. Muutaman kuukauden päästä olin 10 kg kevyempi. Siitä on nyt kaksi ja puoli vuotta, ja olen pysynyt pieniä heilahduksia lukuun ottamatta samassa painossa. Töitä se on kyllä vaatinut, eikä ole tapahtunut itsestään.

Vierailija
7/7 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että muutama ihana vaate ei mahtunut enää päälle. Laihdutin siis 5 kg normaalipainon sisällä mutta kuitenkin.

Joku mulle valitti, että "mikä järki, ostat vaan isommat housut jne". Mutta jos aina ostaa isompaa ja isompaa niin yhtäkkiä onkin tullut 35kg ja se ei olekaan enää muutamalla kahvipullasta kieltäytymisellä kuitattu.