Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TE toimiston työtarjous, palkkatuettu työ. Onko vain haastattelu?

Vierailija
13.08.2014 |

Siis tarkoittaako tuo, että pääsen kymmenen muun kanssa haastatteluun? Vai onko paikka minun, jos olen soveltuva haastattelun jälkeen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastattelu, ei varma paikka. Tsempiä haastatteluun!

Vierailija
2/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole muita sopivia, niin pääset. pikku paikkakunnalla varmempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että työtä tarjotaan vaikka kymmenelle muullekin ja valitaan haastattelujen perusteella. Vai onko tarjottu vain minulle ja jos onnistun haastattelussa paikka on minun. Höh, tottakai pitää haastatella, ei kait kukaan osta sikaa säkissä...

Vierailija
4/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haastatelluista valitaan.

Vierailija
5/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mutta tuo kirjeen sanamuoto oli epäselvä...ymmärsin eri tavalla. "Jos tarjottu työ ei ole soveltuva tai sinulla on este työnvastaanottamiselle jne ". Tuosta sain sen käsityksen, että työ on minun jos olen soveltuva

Vierailija
6/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma on, terkuin työnantajan edustaja, jolla kokemusta hyvistä em työntekijöistä joista löytynyt helmiä vakituisiin töihin ns. harjoittelun loputtua.

Vierailija
7/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan ollut työkkäristä työnhakijana, mutta sanamuoto työtarjous tarkottaisi minun mielestä, että sinulle tarjotaan tätä työtä ja jos et haastattelussa mokaa niin työ on sinun.  Mutta, että samaa työtä tarjotaan monelle ja työtarjous onkin vain haastattelu kymmenen muun hakijan joukossa...  Just niin tyyppillistä, sanoisin.

Työtarjous ei olekaan vielä oikea työtarjous vaan sama kun laittaisit hakemuksen jonnekin... Kuulostaa typerältä

Vierailija
8/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä lukee aina noin, suom. "änkkää jostain vastaan niin menee päivärahan maksu katkolle"

Vierailija
9/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:34"]

Varma on, terkuin työnantajan edustaja, jolla kokemusta hyvistä em työntekijöistä joista löytynyt helmiä vakituisiin töihin ns. harjoittelun loputtua.

[/quote]

älä jaksa

Vierailija
10/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Älä viitti olla ilkeä. Tämä on toiselle tärkeä asia.

Vierailija
11/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:36"]

[/quote]

älä jaksa

[/quote]

Mikä korpeaa, oma työttömyytesikö?

Vierailija
12/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:37"]

[/quote]

[/quote]

Artikuloinko epäselvästi tekstissäni, vai miksi se käsitettiin väärin? Meillä ON ollut mm ulkomaalaistaustaisia kieltä oppimassa, joista kaksi on saanut työpaikan saavutettuaan riittävän kielitaidon.

Vierailija
13/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

Artikuloinko epäselvästi tekstissäni, vai miksi se käsitettiin väärin? Meillä ON ollut mm ulkomaalaistaustaisia kieltä oppimassa, joista kaksi on saanut työpaikan saavutettuaan riittävän kielitaidon.

[/quote]

joo, eli mikä työ, minkä alan?

Vierailija
14/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen välivuotta viettävä tämän kevään yo ja minulla ei ole mitään kokemusta TE toimistosta ja työtarjouksista. Tämä on ensimmäinen kokemus asiasta. Ja kyllä, olen hakenut koko kesän erilaisia töitä itsenäisesti.

Vierailija
15/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

joo, eli mikä työ, minkä alan?

[/quote]

Tälläkin palstalla paljon "parjattu" hoiva-ala :)

Vierailija
16/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana työtarjous kuulostaa minun korvaan, että sinulle on työ, jos et osoittaudu idiootiksi narkiksi....

mutta en en ole koskaan ollut työnhakijana työkkärissä niin en tiedä, onko heidän työtarjous vain haastattelu kymmenen muun hakijan kanssa.  Silloin kyllä sanamuodon pitäisi olla eri

Vierailija
17/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarjous, että saat hakea sitä duunia

Vierailija
18/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtarjous sanana tarkoittaa sitä, että sinulle tarjotaan tätä työtä. Tietty haastattelu, jotta nähdään millainen tyyppi olet. Mutta jos se onkin vain haastattelupyyntö ja on muitakin hakijoita niin eihän se silloin ole työtarjous vaan haastattelupyyntö.

Mutta työkkärikään voi tehdä mitä vaan, ilmeisesti

Vierailija
19/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://toimistot.te-palvelut.fi/pohjois-pohjanmaa/tyotarjoukset

ja sitten tietoa eikä mutua, monesti muualta saa paremmin tietoa kuin av:lta

Vierailija
20/33 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Iloitsin ennenaikaisesti.. Luulin, että työ on minun jos en mokaa haastattelua. Mutta paikkaa hakee sitten varmaan monta lähihoitajaa, jolla on koulutus. Päiväkoti kyseessä. Harmi.