Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mini rodini feikkejä lindexissä! (panda)

Vierailija
13.08.2014 |

Panda kuvioituja vauvanvaatteita ainakin oli ja selvästi mieleen tulee ekana mini rodinin panda. Törkeää jäljittelyä. Näitä enemmänkin näkee halpaketjuissa, milloin mitäkin merkkiä yritetään kopioida.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hui

Vierailija
2/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää! Kukaan muu ei saa käyttää pandaa! Soita ala-asteet läpi etteivät vaan kuviksen tunnilla piirrä pandaa! Pandat ovat varattu!z!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi iiikkk! Ilmeisesti et kovin tarkkaan aikuisten muotia seuraa, kun nyt törmäät siihen, että tiettyjen suosittujen merkkien tyyliä jäljitellään aika surutta. Eikä siis pelkästään halppismerkkien kohdalla. Esimerkiksi laukkumaailmassa on aika paljon Hermès'en Birkinistä selkeästi mallin saaneita kuuluisien muotitalojen laukkuja. Yleensä ollaan kuitenkin sellaisen "inspiraation" puolella, ettei tuotesuoja rikkoudu, eikä kyse siis ole edes kopioinnista. "Feikkituotteethan" ovat tuotteita, joita myydään tietyn merkin alla, vaikkeivät sitä ole. 

Vierailija
4/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajavirastoon valitusta menemään.

Vierailija
5/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siellä myös t-paita, jossa pikkuautoja. Ihan suora jäljitelmä Marimekon Bo boo- kankaasta. Ymmärrän mitä ap tarkoitti avauksellaan. Törkeää minustakin.

Vierailija
6/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ?! Lindexkö varastanut Mini Rodinin tuotemerkin joka on PANDA?! Nyt meni se halpis-paskapulju boikottiin!!!! Kaikki mammat taistoon!!!!!!!!!!!!!! 

-MiniRodiniMamma (Meidän lapsia ei paskaan pueta)

Vierailija
7/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina luullut että Lindexin lastenvaatteet on ihan normaalihintaisia. Omaan makuun eivät ole olleet liian halpoja eikä edes laadultaan halpiksia. Olen muuten ostanut sieltä jo vuosia sitten pojalle pandakuvioisia paitoja...

Vierailija
8/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritetään tehdä minirodinin designilla rahaa.. olisit ottanut kuvan.. kirjoita vaikka lindexin facebookiin niin firma saa kolauksen imagoon!

Vierailija
9/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menes joskus Kiinaan tai Japaniin. Siellä näet jos jonkinlaista Panda-vaatetta. Mistään rodineista koskaan kuullutkaan.

Vierailija
10/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jostain kuvaa näistä feikeistä?

Vierailija
12/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kappahl myymälässä oli myös minirodini kopioita!

Vierailija
13/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla on tuo ylimmän linkin body turkoosina. Ihana. :)

Vierailija
14/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltämättä aika samanlaisia kuin rodinin..

Vierailija
15/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö ap, että joku luulee kalliin Mini rodinin olevan vain halpaa Lindexiä? ;)

Vierailija
16/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tuo pandahan oli melkoisen ruma kuosi!

Vierailija
17/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkkarimamma pyörittelee silmiään täällä. Mikä helkkarin Mini Rodini ja panda?

Vierailija
18/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä sillä on kuluttajalle? muun lapsella suurin osa on käytettyjä (mutta uudenveroisia) vaatteita, ei haittaa yhtään. mun ei tarvii brassailla lapsen vaatteilla ja merkeillä, pääasia että ovat kivannäköisiä, ehjiä ja siistejä.

Vierailija
19/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin asioin lindexissä, siksihän siellä olinkin. ihmettelen vain miksi täytyy yrittää näyttää toiselta merkiltä. ei minua haittaa tippaakaan, jos joku haluaa ostaa :) eikä tämä mikään maailmanloppu minulle ole, kunhan vain ihmettelin asiaa! itse mini rodinia ostelen paljon ja jotenkin vaan pisti silmään, että hetkonen näinkö rodinia hyllyssä. vaikkakin kuvat ovat tarkkaan katsoessa täysin erilaiset kuin rodinin, mutta kuitenkin niin samanlaiset että saa mielleyhtymän rodiniin. 

Vierailija
20/43 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 20 siis ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi