Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielipide alapäästäni synnytyksen jälkeen

Vierailija
13.08.2014 |

Synnytin alakautta ison vauvan, 4300g, mutta ei tullut onneksi minkäänlaisia repeymiä. Muutaman kerran ollaan miehen kanssa harrastettu seksiä synnytyksen jälkeen (jälkivuoto loppui 4 viikkoa synnytyksestä) ja mies väittää, että alapää sekä näyttää ulkoisesti että tuntuu tismalleen samanlaiselta kuin ennen synnytystä/raskautta. Sanoin kyllä, että haluaisin oikeasti kuulla ihan rehellisen mielipiteen, oli se mielipide sitten mikä tahansa. Väittää silti toistuvasti, että ei huomaa mitään eroa vaikka suurennuslasilla tutkisi.

Miksi täällä av:lla aina jaksetaan toitottaa, että sektio on parempi niin p*llu ei mene pilalle kun ei se näköjään mene aina pilalle?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ommeltunahan se on vielä entistäkin ehompi...

Vierailija
22/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa munkaan mies mitään, itse huomaan välilihan arpisuuden. 2 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko oikeasti, että mies kertoisi totuuden? Ihan tosiko purisi omaa kättään? On sulla kuvitelmat. =D

Vierailija
24/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:42"]

Sulla on hyvä mies

[/quote]

viittaatko siihen, että mies valehtelee miellyttääkseen vaimoaan?

[/quote]

Kyllä

Vierailija
25/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ekan jälkeen muuttui eli suureni suomeksi ; ) mutta seuraavilla lapsilla ei ole ollut suurentavaa vaikutusta. Tässä rehellinen mielipide. Itse mittaan tiukkuutta sillä että yhdelle sormelle tulee puristuksen tuntua edes vähän.

Vierailija
26/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ite osaa arvioida onko jotain muutosta tapahtunut? Mulla kyllä häpyhuulet on muuttui ekan synnytyksen myötä ja ekan jälkeen olin aiempaa tiukempi (mahtoiko johtua kahdesta tikistä emättimen sisällä?). Tokan synnytyksen jälkeen ulkonäkö ei enää muuttunut, mutta alapää muuttui selvästi löysemmäksi. En usko olevani löysä vieläkään, mutta en ole niin tiukkakaan kuin ennen.

Ja vaikka olisikin löystynyt synnytyksen myötä, niin ei kai se mikään maailmanloppu ole? =) Muuttaahan se raskaus muitakin paikkoja kehossa, mutta muuttuuhan ne muutenkin ajan kuluessa, joten miksi tälläisestä asiasta otetaan niin kauheasti paineita?

T: Äiti 25v

Vierailija
27/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaahan sitä itsekin arvioida onko muutosta tapahtunut ja usea mies ei edes välitä siitä, jos alapää on hieman löystynyt tai näyttää erilaiselta, pääasia on rakkaus ja se että ylipäätään saa seksiä.

Nyt on vain kyse siitä, että takuuvarmasti kukaan mies ei sano suoraan, jos vaimon alapää on mennyt huonompaan suuntaan. Ei varsinkaan sellaiselle joka tivaa, että kerro nyt totuudenmukaisesti, haluan kuulla ja ehkä pilata oman ja sun seksielämän ja päätyä eroon löystyneen p***n takia.

Vierailija
28/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 13:42"]

Sulla on hyvä mies

[/quote]

viittaatko siihen, että mies valehtelee miellyttääkseen vaimoaan?

[/quote]

Kyllä. :D

Vierailija
29/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi täällä kateellisten panettelua! Mulla 3996g vauvan jälkeen aivan samanlainen alapää, kuin ennen synnytystä! Ja oli heti (nyt vauva puoli vuotta), kätilökin sanoi jälkitarkastuksessa, että; "eihän tästä edes näe, että olet synnyttänyt!" Joten ihan turha pelotella tulevia ensisynnyttäjiä sillä, että: "menee pilalle". Tottakai siihenkin on varauduttava, itsellä varmaan ponnistusvaiheen tarkoituksellinen pitkäkestoisuus vaikutti kun himmailin, mutta eise oo sanottu juttu.

Vierailija
30/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! Suutu sille, vaadit vaan mieheltä oikeaa vastausta, niin kauan että mies hermostuu ja myöntää, että erilainen on! Sitten saat oikean vastauksen. Miksi te naiset vaaditte sellaista, mitä ette halua kuulla? Molemmat tietää, että vagina muuttuu synnytyksessä, mutta hei, eletään sen totuuden kanssa normaalia elämää.

Vierailija
31/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis, huomio, himmailin, koska säästelin voimiani koko ajan, kun luulin, että pahempaa on tulossa (ei siis alapään takia, hah), mutta fi tullutkaan, vaan laps putkahti ihan yllättäen ulos =)

Vierailija
32/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihmettelen tätä että pitää mieheltä kysyä. Itse sen yhdynnässä huomaa, tuntuuko samalta. Mulla tuntuu. 1 synnytys takana.

Vierailija
33/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei synnyttäminen tee muutosta. Miehesi joko valehtelee tai sitten vain muuten sokea / tunnoton.

Vierailija
34/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:20"]Joo ihmettelen tätä että pitää mieheltä kysyä. Itse sen yhdynnässä huomaa, tuntuuko samalta. Mulla tuntuu. 1 synnytys takana.

[/quote]

Peesi

Vierailija
35/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2014 klo 14:12"]

Heh! Suutu sille, vaadit vaan mieheltä oikeaa vastausta, niin kauan että mies hermostuu ja myöntää, että erilainen on! Sitten saat oikean vastauksen. Miksi te naiset vaaditte sellaista, mitä ette halua kuulla? Molemmat tietää, että vagina muuttuu synnytyksessä, mutta hei, eletään sen totuuden kanssa normaalia elämää.

[/quote]

Johan ne tuolla joku osasi määritellä, ompelemalla muuttuu tiukemmaksi.  Naisilla on kyllä toinenkin, suositeltava tapa saada tiukempi.   Vaimo aloitti toisen lapsen saatuaan kunnollisen lantionpohjalihasten harjoitukse, ei mitään kuula juttuja . kuulilla taitaa olla vaikutusta enempi yläpäähän, kun luullaan että kaiken saa "ilmaseksi".  

Parivuotta viimeisen lapsen jälkeen pimpi oli  tiukempi kuin nuorena, lisäksi pystyi säätelemään sitä.  

Vierailija
36/36 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erehdyin taannoin kysymään mieheltäni, että kun lapsemme syntyi hätäsektiolla, niin oli siinä kai se hyvä(?) puoli, että en löystynyt alapäästäni. Tähän puolisini totesi, että kyllähän se oli siellä jo tulossa ja kyllähän ne hormonit löysyttivät. Just! Pitikin luulla, että joku osa minusta edes kelpaisi. Kyseinen mies ei muutenkaan osaa löytää minusta mitään nättiä, vaikka en ole ryhävalas-luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän