Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Suomessa liikkuu paljon virolaisia ja venäläisiä rekkoja?
30.07.2021 |
Harvemmin näkee ruotsin kilvissä olevia autoja. Vai tuleeko Suomeen paljon tavaraa venäjän puolelta?
Kommentit (7)
Venäläiset rekat ainakin hakee juustoa Suomesta. Myyvät sitten Venäjällä ''Puutin juustona''. Venäläinen lehmä antaa maitoa ainoastaan sunnuntaisin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajavat halvemmalla kuin suomalaiset. Ruotsissa palkkataso parempi, ei tarvi täällä keikkaa ajella.
Onkohan Transpointilla enää yhtään suomalaista kuskia? Nehän siirti lähes kaikki autot Venäjän kilpiin.
Kaikki tavara tulee usein sitä kautta. Satamaan virosta tai Aasiasta venäjän kautta. Useimmin satamasta. Halvempia kuskeja käyttää perille asti.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
halpa palkkataso noissa maissa