Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos muutan 60neliön rivitaloon, mitä sähkölasku tulis olemaan?

Vierailija
12.08.2014 |

Nyt asun 40 neliön kerrostalohuoneistossa ja 2kk välein tulee 45e sähkölasku. Olisiko se sitten rivarissa 60e luokkaa vai paljon paljon enemmän? Jos sattuis olemaan sähköllä lämpeävä yksilö...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sähkölämmitteinen, niin 60e/kk on lähempänä totuutta.

Vierailija
2/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu talvella ihan tolkuttomiin laskuihin..60-100e/kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun mieheni kanssa rivitalokaksiossa ja lasku on kahden kuukauden välein n. 90 euroa, lämmitys meillä sisältyy vuokraan. Käytämme aika paljon sähkölämmitteistä saunaa, se lisää sähkön kulutusta aika paljon.

Vierailija
4/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut haaveilemaan rivitalokämpästä ja olen laskeskellut että minulla olisi varaa laittaa asumiseen 100e/kk kuussa enemmän rahaa. Tosin jos rivarin sähkölasku nousee 2-3 kertaiseksi, vuokra ei saisi yhtään nousta.

Miten muuten vesi, onko ne yleensä kulutuksen mukaan?

Vierailija
5/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä pitääkö lämmitys maksaa erikseen ja onko saunaa, kylppärissä lattialämmitystä jne.

Vierailija
6/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aiemmin sähkölämmitteinen 75m2 rivari, sauna ja kylppärin lattialämmitys myös sähkösyöppöjä, muuten ollaan aika tarkkoja elektroniikasta yms. ettei jätetä turhaan päälle. Laskut oli semmosta 120e/kk keväällä..

Vierailija
7/7 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedestä maksetaan luultavasti joku tietty summa kuukaudessa, sitten tasauslasku kerran vuodessa jossa tulee joko palautuksia tai lisämaksuja..