Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VVO-hakemus

Vierailija
12.08.2014 |

Minulla on voimassa oleva asuntohakemus vvo:lla. Tänään yritin mennä muokkaamaan hakemustani (lisäämään kohteita) ns. omille sivuille. En päässyt sisälle vaan palvelu ilmoitti, että "Hakemus käsittelyssä! Hakemustasi käsitellään parhaillaan. Jos haluat tehdä muutoksia hakemukseesi, otathan yhteyttä vvo-kotikeskukseen." Mitäköhän tuo tarkoittaa? Voisikohan olla mahdollista, että minulle ollaan tarjoamassa asuntoa? Kokemuksia kenellekään? Kiitos!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selviskö?

Vierailija
2/9 |
13.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa, jos on kiire.. Etkä ole ennen vuokrannut vvo:lta! En kyllä vuokranantajana suosittele, kova nostelemaan vuokraa.. Siis suhteessa enemmän mitä viereissä talossa olisi melkein identisen asunnon vuokra.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla järjestelmä ilmoittaa nyt samaa, eli jos joku tietää mikä tässä on kyseessä, niin voisiko kertoa. Asiakaspalvelua en ala vielä asian tiimoilta häiritsemään =)

Vierailija
4/9 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita aamulla asiakaspalveluun.

Vierailija
5/9 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ajattelinkin, malttamattomana vaan piti täältä kysellä :)

Vierailija
6/9 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko asuntotarjouksen :) mulla nyt samaa sanoi kun yritin kirjautua omaan hakemukseen

Vierailija
7/9 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjottiin sieltä asuntoa mutta en voinut ottaa vastaan koska olin idiootti laittanu hakemukseen liian korkean maksimivuokran ja tarjottu asunto olikin pieni koppi hullun kalliilla :( olin menossa heti hilaamaan maks.vuokraa alemmas niin tuli toi sama viesti.

Vierailija
8/9 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
12.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta samanlainen viesti tuli nyt itsellekin. Osaako joku kertoa, mitä tarkoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä