THAI-hieronta
Mitä siellä tapahtuu, kuinka eroaa normaalihieronnasta?
Tiedän ettei ole laillista tapahtua muuta kuin hierontaa, mutta miksi mä en usko, etteikö siellä hierottaisi hieman laajemminkin ;)
Kokemuksia???!!!
Kommentit (5)
siellä ne " kiltit" perheenisät vertailee kokemuksiaan thai-hierontapaikoista...
puolet ns. varattuja. Eli varatuista miehistä n. 7,5% käy huorissa. Aika vähän.
Meni vähän asian ohi...
myös aika pahasti nenänvarttani pitkin niitä äijiä, jotka ilotyttöjen luona juoksevat. Ei tämä varsinaisesti ole mikään ylpeilyn aihe miesporukoissa. Sitä sihteeriopistosivustoa ei kannata käyttää minään lähteenä, se on siihen tarkoitukseen tasan yhtä luotettava kuin AV-palsta.
t. mies
ja ps. Thaihierontaa ilman eroottisia lisiä olen nauttinut Thaimaan rannikon saarilla hiekkanrannalla. Ihan kiva hieronnan tapa. Pikkasen liikaa sivelyä minun makuuni. :D
Vierailija:
myös aika pahasti nenänvarttani pitkin niitä äijiä, jotka ilotyttöjen luona juoksevat. Ei tämä varsinaisesti ole mikään ylpeilyn aihe miesporukoissa. Sitä sihteeriopistosivustoa ei kannata käyttää minään lähteenä, se on siihen tarkoitukseen tasan yhtä luotettava kuin AV-palsta.t. mies
ja ps. Thaihierontaa ilman eroottisia lisiä olen nauttinut Thaimaan rannikon saarilla hiekkanrannalla. Ihan kiva hieronnan tapa. Pikkasen liikaa sivelyä minun makuuni. :D
Ja edellen sanon, että on myös thai-hierontaa, jossa miesten sukuelimiin ei kosketa, eikä tarjota mitään muuta kuin hierontaa. Eri asia on nämä venäläiset thai-hierojat. 16-vuotiaat tytöt, jotka on puoliväkisin rahdattu Suomeen " hoitamaan lapsia" .