Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettaisitteko koiran tässä tapauksessa?

Vierailija
12.08.2014 |

Elikkä 11 vuotias saksanpaimenkoiramme halvaantui viikko sitten takapuolestaan täysin. Aikaisempia sairauksia tms ei ole ollut. Röntgen kuvat on otettu ja murtumia ei ole. Magneetti kuvia ei, koska ne maksaisivat 700-800€. Syytä halvaantumiseen ei varmuudella tiedeä. Takajalat eivät toimi juuri ollenkaan. Vähän varpaat liikkuvat, kun kutittaa ja satunnaista lihasvärinää on silloin tällöin.

Uidessa etupää toimii täysin, mutta takajaloissa ei ole edes heijastusliikkeitä. Koira pystyy raahautumaan etujaloillaan eteenpäin, mutta se on kamalaa katsottavaa. Pystyy pidättämään jotenkin. Kakkaa ja pissaa oma-aloitteisesti, joskus kuitenkin pissausta pitää vähän avittaa. Joka päivä on hierottu ja liikuteltu jalkoja monta kertaa päivässä (lääkärin ohjeistamaan fysioterapiaa) ja uimassa on käyty parin päivän välein.

Lääkärille on varattu aika perjantaina, todennäköisesti koira on lopetettava. Ei tämä ole koiran elämää. Onko teistä oikea ratkaisu? Koira on rakas, mutta ei tunnu oikealta antaa toisen kärsiä. Kipulääkettä saa joka päivä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi toista... :( Joo, kyllä mä lopettaisin, jos oma koira olisi.  Ikävä kyllä :(

Vierailija
2/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin. Se ei pysty liikkumaan, mieti nyt. Koira!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetus on oikea vaihtoehto, jos kaikki on tutkittu mitä tutkittavissa on(kalliita magneettikuvia lukuun ottamatta). Paljon tsemppiä päätökseesi.

Vierailija
4/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lopettaisin. Itseasiassa olisin lopettanut jo viikko sitten.

Vierailija
5/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin magneettikuvat.

Vierailija
6/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettaisin, vaikka varmasti raskasta olisikin. olisi liian itsekästä pitää koiraa elossa, kun elämä ei selvästikään ole enää sellaista kuin pitäisi. voimia teille!

Vierailija
7/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin. Lopetin 14 vuotiaan labbiksrn sinä päivänä kun eu päässyt lattialta yläs.

Vierailija
8/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:58"]Lopettaisin. Lopetin 14 vuotiaan labbiksrn sinä päivänä kun eu päässyt lattialta yläs.

[/quote]loistavaa Suomea!!!

Vierailija
9/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valitettavasti lopetus on ainoa oikea ratkaisu. Minun piti lopettaa lemmikki myös jokin aika sitten ja eläinlääkäri teki operaation kotikäynnillä ettei eläin joutunut turhaa stressaamaan tapahtuman vuoksi.

Vierailija
10/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko aivoissa joku kasvain? Kyllä se pitäisi lopettaa, mutta toki voitte teettää ruumiinavauksen, niin ei jää painamaan sitten, että olisiko ollut jotain parannettavaa kuitenkin... maksaahan se, mutta saa mielenrauhan. Saksanpaimenkoirathan ovat aktiivisia ja innokkaita, ja kärsivät varmasti kovasti kun liikuntakyky heikkenee tai menee kokonaan.

Itselläni 9-vuotias saksanpaimenkoira, ja kurjaa kun tietää, ettei vuosia ole kovin monia enää :( Lapsetkin eläneet aina koiran kanssa.

Vierailija
11/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira ei olisi raahannut takapäätään viikkoa, vaan se olisi lopetettu heti. Toisaalta olisin kyllä repinyt rahat mistä hyvänsä kuvaukseen, jos eläinlääkäri olisi sitä ehdottanut ensisijaisesti. 

Vierailija
12/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tänään on se päivä, kun matkani on kuljettu loppuun. Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet, älä pyydä minua jaksamaan pidemmälle,vaan pidä minua sylissäsi ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme. Silitä turkkiani niin kauan, kunnes olen kulkenut rajan yli ja sydämeni on sammunut. Muistele minua, mutta älä takerru minuun, vaan jatka eteenpäin. Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen, emmekä eroa enää koskaan."

Vierailija
13/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on osata luopua.

Vierailija
14/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta on osata luopua. Voimia!

Vierailija
15/15 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on mäyräkoirahalvaus. Se pitää leikkauttaa jos ei ole lähtenyt levossa toipumaan. Jos ei ole varaa leikkauttaa niin pitää lopettaa. Tsemppiä sulle! Kurja paikka..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi