Miksi pissaava poika -patsaat on ok mutta pissaava tyttö
-patsaita ei taida olla missään?
Tulipa vaan mieleen tuosta Helsingin kammottavasta Itämereen pissaavasta jättiläispoikapatsaasta... Mitä jos sen tilalla olisikin tyttö?
Kommentit (34)
Brysselissä on, googlaa jeanneken-pis.
Katsos vaan, tasa-arvokysymys. Tuksu vois olla mallina.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:05"]No olis aika vitun rivo :D
Tee sellainen ja lahjoita kaupungille. Kyllä ne sille jonkun paikan keksii.
[/quote]miten se olisi muka yhtään rivompi kuin pissapoika-patsaskaan?
Sellainen paskantava av-mamma -patsas olisi mainio. Perseestä roiskuaisi ruskeaa liejua! Ja uimarannalle voisi rantautua siiderivalaspatsas!
Rivo? Sievästi jalat linkussa kyykyllään ja julmettu suhina vaan päälle. Itämeren helmi tervehtii tulijoita.
Meille Turkuun samanlainen tallshipstapahtumaan jokirantaan, förin viereen.
Tein työtä käskettyä, googlasin Jeanneken ja ei se kyllä ainakaan rivo ole vaan söpö!
Tilaus Tommi Toijalle? Se vois tehdä jättisiskon bad bad boylle...
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:16"]
Rivo? Sievästi jalat linkussa kyykyllään ja julmettu suhina vaan päälle. Itämeren helmi tervehtii tulijoita.
[/quote]
Tai sen Vanhan suurtorin rännin (Kain tapperin suunnittelema) alkupäähän?
Kännikuseminen kaduille on ihan sairaan hauskaa!! Mä sain sakot ja jouduin jopa putkaan rauhoittumaan mikä taas oli vähemmän kivaa. En muuten tunne ketään joka ei olisi joskus kyykkykussut keskellä katua tai johonkin yleiseen oleilupaikkaan.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:09"]Brysselissä on, googlaa jeanneken-pis.
[/quote]a
Ja mannekenia puetaan vähän väliä vaikka miten, mutta janneken ei juuri ketään kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:23"]
Kännikuseminen kaduille on ihan sairaan hauskaa!! Mä sain sakot ja jouduin jopa putkaan rauhoittumaan mikä taas oli vähemmän kivaa. En muuten tunne ketään joka ei olisi joskus kyykkykussut keskellä katua tai johonkin yleiseen oleilupaikkaan.
[/quote]
Minä en kyllä tunne ketään joka olisi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:23"]
[/quote]
Minä en kyllä tunne ketään joka olisi.
[/quote]
No sä ootkin niin tylsä etkä osaa pitää hauskaa.
3 jatkaa, kirjoitin näköjään väärin... Jeanneke pis on oikein. On myös zinneke pis (kirjoitusasu saattaa olla pielessä tässäkin) eli pissaava koira.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:16"]
[/quote]
Tai sen Vanhan suurtorin rännin (Kain tapperin suunnittelema) alkupäähän?
[/quote]
Loistava idis! Toinen mahdollinen paikka Pepe Conzalesin siniselle lavetille. Posankka voitais lahjoittaa pois, sinne kaupunkiin tulijoita tervehtimään jotain seksyä myös.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:03"]
-patsaita ei taida olla missään?
Tulipa vaan mieleen tuosta Helsingin kammottavasta Itämereen pissaavasta jättiläispoikapatsaasta... Mitä jos sen tilalla olisikin tyttö?
[/quote]
tyttöjen sukupuolisuus on jotain hävettävää ja ällöttävää, mutta totta turiset. aika hieno havainto. en ole itse tullut ajatelleeksi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:09"]
[/quote]
No häh, poikapatsashan tuo on, mitä ihmettä te mammat oikein peukutatte?
Mutta miksi kuseva lapsi on söpö, aikuinen ei?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 17:09"]
[/quote]
No häh, poikapatsashan tuo on, mitä ihmettä te mammat oikein peukutatte?
[/quote]
Googlasit pieleen. Manneken pis on se poika, jeanneke tyttö.
No olis aika vitun rivo :D
Tee sellainen ja lahjoita kaupungille. Kyllä ne sille jonkun paikan keksii.