Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei oo elämässä muuta tekemistä kuin käydä kaupoilla

Vierailija
30.07.2021 |

Ainakin se jonkun verran piristää vaikka en joskus ostaisi edes mitään. Kiertelen ja katselen ja ympärillä on ihmisiä, ei ole niin yksinäinen olo. Ei ole ystäviä kun en niitä osaa tehdä

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity johonkin hyväntekeväisyysyhdistykseen.

Vierailija
2/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sekin on harrastus, kierrellä kirpputoreja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liity johonkin hyväntekeväisyysyhdistykseen.

?

Vierailija
4/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Rahaa mennyt turhaan, mutta minkäs teet, kun ei ole elämää ja jotain pitää tehdä.

Vierailija
5/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Jatkuvasti mietin muiden ihmisten elämiä kun kävelen kadulla. "Mihin tuo mahtaa olla menossa?" "Mitä kaikkea hän mahtaa harrastaa?" jne... Sellaista se on kun oma elämä on kuolettavan tylsää.

6/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoissa voi viettää aikaa ilmaiseksi ihmisten ympäröimänä. Kirjat ovat kiinnostavampia kuin kaupassa myytävät tuotteet.

Vierailija
7/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Nyt sentään olen oppinut hieman hillitsemään itseäni enkä ostele vain ostamisen ilosta. Ajattelin alkaa säästämään rahaa koiraa varten joten on motivaatiotakin sitten olla tuhlaamatta turhaan.

Vierailija
8/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
9/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös myydä niitä tavaroitasi, siinä sulla on puuhaa ja ihmiskontakteja kun käyt joka päivä kirpputorilla järjestämässä tai sovit torikauppoja.

Vierailija
10/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan kiinnostavampaa käydä vaikka kirjastossa tai näyttelyissä, tai harrastaa jotain liikuntaa.

Vierailija
11/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minkä takia et voi käydä lenkillä tai jossain eläinlöytölässä silittämässä niitä eläimiä? Jos ei ole terveysongelmaa estämässä, niin shoppailulle on monta vaihtoehtoa, ei mene läpi etteikö mitään hyödyllistä voisi tehdä.

Vierailija
12/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minkä takia et voi käydä lenkillä tai jossain eläinlöytölässä silittämässä niitä eläimiä? Jos ei ole terveysongelmaa estämässä, niin shoppailulle on monta vaihtoehtoa, ei mene läpi etteikö mitään hyödyllistä voisi tehdä.

En mä aina shoppaile, kiertelen vaan...

Vierailija
13/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä! Rahaa mennyt turhaan, mutta minkäs teet, kun ei ole elämää ja jotain pitää tehdä.

Sama. Itse kyllä tätä nykyä olen jättänyt ylimääräiset shoppailut koska ei mikään tavara/vaate sitten kuitenkaan mitään iloa oikeasti tuota. Muutenkin alkaa olla jo sellainen määrä etenkin vaatetta että noilla pärjää varmasti loppuikänsä vaikkei uutta ostaisi enää ikinä. Moni vaan on sellainen, ettei niille tällaisessa normiarjessa ole edes käyttöä :-(

Niitä kun hankkinut sitä omaa unelmaelämää silmällä pitäen vaikka ei tästä ikinä sellaista tule.

Vierailija
14/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Hanki stalkkeri elämä.

Me laitamme kotia ahkerasti ja hankintoja on tehty. Mutta jokaisen elämä on siellä pään sisällä, tunne-elämässä ym.

Aika pinnallista kuvitella että minunkin elämä olisi siinä mikä ulospäin näkyy. Surullista.

Olen onnellinen ihminen, jotain mitä muita haukkuvat ja kiusaajat ei ole.

Vierailija
15/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä.

Hanki stalkkeri elämä.

Me laitamme kotia ahkerasti ja hankintoja on tehty. Mutta jokaisen elämä on siellä pään sisällä, tunne-elämässä ym.

Aika pinnallista kuvitella että minunkin elämä olisi siinä mikä ulospäin näkyy. Surullista.

Olen onnellinen ihminen, jotain mitä muita haukkuvat ja kiusaajat ei ole.

Kulissi on toki tärkeää ettei muut tiedä.

Vierailija
16/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pelaamaan. Osta kone tai pleikkari tai molemmat.

Vierailija
17/17 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koira.  Jos ei ole varaa rotukoiraan, osta jostain eläinsuojelupaikasta kiva koditon koira

Koiran kanssa sitten lenkille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän