Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avioero ja alkoholismi

Vierailija
12.08.2014 |

Mies juo aina kun meillä on "ylimääräistä" rahaa. Jos rahaa on paljon, hän juo 15-24 olutta illassa, aloittaen jo ennen puolta päivää. Hän on tällä hetkellä työttömänä, joten saattaa hyvin juoda arkipäivisinkin, ja monta päivää putkeen. Mutta sitten kun loppuu rahat, luonnollisesti myös loppuu juominen, hän saattaa olla selvänä yli kaksi viikkoa. Käytännössä hän siis juo niin kauan, kun meillä on rahaa. Vaikka hän tietää, että seuraavalla viikolla täytyy ostaa lapselle vaippoja tai lisää ruokaa, hän ostaa silti viimeisillä rahoilla olutta, ja yrittää vakuuttaa että "kyllä me jotain keksitään, mä lainaan jostain rahaa".

Olen nyt miettinyt avioeroa ihan tosissani. Olen tästä aikaisemminkin puhunut miehelle, mutta tämä vain raivostui, vannoi että tulen menettämään yhteiset lapsemme.

Miten hyvät mahdollisuudet minulla on saada lasteni huoltajuus itselleni, jos nyt otan avioeron. Täytyykö alkoholismista olla jotain näyttöä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteishuoltajuus ja sinusta tulee lähivanhempi.

Näyttöä? No, käviskö kauppakuitit?? Keräät niitä miehes lompakosta :D

Vierailija
2/3 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2014 klo 13:47"]Yhteishuoltajuus ja sinusta tulee lähivanhempi.

Näyttöä? No, käviskö kauppakuitit?? Keräät niitä miehes lompakosta :D

[/quote]

Mies ei koskaan ota kuittia kaupan kassalta.

Mutta kävisikö esim kuvat tyhjistä tölkeistä, jotka lojuvat pitkin asuntoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs todistat, että tyhjät törpöt ovat miehen tyhjentämiä, voihan ne olla sunkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän