Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajat, lääkäri yms. yhtä lailla bilettävät ja ovat ilman maskia, ja sitten työpaikoilla esittävät pyhimystä.

Vierailija
30.07.2021 |

Tiedän koska olen itse 31v sairaanhoitaja vanhusten yksikössä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niilläkin on oikeus tehdä asioita. Pysy sä hysteerinen siellä kellarissa vaan.

Vierailija
2/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sille alalle pesiytyykin paljon vallanhimoisia minä-minä-narsisteja niin en kyllä yhtään ihmettele. Tartuttavat potilaita ja niitä harvoja tunnollisia kollegoitaan siinä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja enkä ole ottanut edes rokotetta. Moni lääkärikään ei aio ottaa.

Vierailija
4/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtälailla hoitajissa, lääkäreissä, poliiseissa, opettajissa ym on niitä jotka eivät usko maskiin eivätkä rokotteeseen.

Vierailija
5/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Hoitaja täälläkin ja taatusti en ota rokotetta. Ja elän ihan normaalia elämää! Mulla on kotona myös kaksi lasta ja heidän täytyy myös saada elää ja nauttia asioista. Käymme huvipuistoissa ja ulkona syömässä. ELÄN ja ELÄMME <3 Suosittelen tätä kaikille muillekin! 

Vierailija
6/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Hoitaja täälläkin ja taatusti en ota rokotetta. Ja elän ihan normaalia elämää! Mulla on kotona myös kaksi lasta ja heidän täytyy myös saada elää ja nauttia asioista. Käymme huvipuistoissa ja ulkona syömässä. ELÄN ja ELÄMME <3 Suosittelen tätä kaikille muillekin! 

Hirveetä pröystäilyä, toisessa ketjussa elätte miltei kädestä suuhun. Kuinkas se nyt sitten oikein onkaan?

Vierailija
7/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidettavieni hoitaminen ja suojelu ei ulotu vapaa-aikaani, eihän siitä minulle makseta. Kun ei makseta työstäkään. Myöskään lasteni harrastustoimintaa tai muutakaan elämää ei rajoiteta enää yhdenkään vanhuksen takia.

Rokotetta en aio ottaa yhdenkään vieraan vanhuksen takia.

Vierailija
8/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sille alalle pesiytyykin paljon vallanhimoisia minä-minä-narsisteja niin en kyllä yhtään ihmettele. Tartuttavat potilaita ja niitä harvoja tunnollisia kollegoitaan siinä samalla.

Onneksi alalta on poistuttu. Kenenkään ei tarvitse jättää omaa elämäänsä elämättä vain siksi että sattuu olemaan hoitoalalla. Ei ole sen arvoista.

Vierailija
9/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ammattiryhmissä on baareissa kävijöitä, käy ne kaupan kassatäditkin bissellä.

Vierailija
10/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel. Kyllä minäkin teen vapaalla monia asioita, joita en tekisi luokassa.

T. Ope

Vierailija
11/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittääkin kaiken lähihoitaja korsosta ei ole aito vakavasti otettava terveydenhuoltoalan ammattilainen. Te perseilette koska se on teillä veressä.

Vierailija
12/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel. Kyllä minäkin teen vapaalla monia asioita, joita en tekisi luokassa.

T. Ope

Huolestuttavaa. Mitä oikein teet vapaa-ajallasi?

Vierailija
13/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on kuulkaa aika mielenkiintoinen oikeasti. Lääkäri saattaa kasvattaa kodissaan höpöheinää. Opettaja voi olla Onlyfansissa todella suosittu. Pappi saattaa vetää kotona kalsarikännit. Tunnen yhden jokaisesta edellämainitusta kategoriasta.

Vierailija
14/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä töissä saa valita, pitääkö maskia vai ei. Se on pakko. Tosin useimmat käyttää aika tunnollisesti muutenkin, ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
15/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt,että rokotteeseen kuolee...ja että sen ottanut ei pääse huvipuistoon.

🙄 toope.

Vierailija
16/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se meitä hoitajia pitäisi kiinnostaa. Raskas vuorotyö maski päässä koko ajan. Nämä kirurginmaskit ei edes pysty suodattamaan virusta millään muotoa. Turhaa hommaa ja elämäkin on niin tietysti vapaalla eletään.

Vierailija
17/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että täällä on muitakin, jotka ei palvo teehooällää!

Vierailija
18/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ope

Aikaa sitten asuttiin opettaja pariskunnan kanssa samassa rivitalossa. (muuttivat Lapin seudulta) Ope sattui muutaman kerran naapurikylällä Lapin kulta ostoksille samaan kauppaan missä kävin työmatkalla kaupassa. Mies tuumasi sitten että voidaan pitää yhteisiä saunailtoja kun tämäkin asia selvisi. Niin myös alettiin pitämään.

Vierailija
19/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut hoitajat ei käytä maskeja, koska saaneet kaksi rokotusta.

Omien sanojensa mukaan silloin ei tarvi käyttää. En sitten tiedä, käyttävätkö töissä.

Lapsensa myöskään eivät käytä, vaikka ei rokotettuja, koska ei ole pakko.

Vierailija
20/22 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmettelette miksei teitä arvosteta!