Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avocadopastasta. Voiko lämmittää?

Vierailija
11.08.2014 |

Ajattelin kokeilla, mutta kukaan muu ei meillä sitä syö. Voiko sitä lämmittää seuraavana päivänä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon lämmittänyt ja syönyt kylmänäkin. Ei se tietysti samalta maistu kuin tuoreena.

Vierailija
2/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kovin hyvää uudelleenlämmitettynä. Avokadot muuttuvat ällöksi kun ovat hetkenkin pidempään ilman kanssa tekemisissä. :) Tee pikkuannos. :)

Vierailija
4/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lämmitettynä oikeen hyvää. Kylmänä pikkuisen parempaa mutta kyllä se heti kantsii syödä!

Vierailija
5/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lämmittänyt, mutta minä nyt syön mitä vaan.

Vierailija
6/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lisätä, mistä tiedät ettei kukaan muu syö, meillä on väki kasvatettu niin että paras syödä sitä mitä on tarjolla, tehdä itse pöperönsä tai nähdä nälkää.

6

Vierailija
7/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapsi ei voi sietää avocadoa. Lounaaksi itselleni ajattelin tehdä. Päivälliseksi ehkä Lindströmin pihvejä. Nekin lapselle uusi tuttavuus. Syö tai on syömättä. Ap

Vierailija
8/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni mäkin sitä teen. Puolet syön tuoreena ja puolet seuraavana päivänä kylmänä. Mutta mä tykkään muutenkin monista ruuista kylmänä esim. karjalanpiirakat ja pitsa on hyviä suoraan jääkaapista paistamista seuraavana päivänä.

Vierailija
9/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole hyvää enää uudelleenlämmitettynä tai kylmänä. Itse tosin syön seuraavanakin päivänä jos sitä jää, mutta luulisin että aika harvalle enää maistuisi, kyllä se maku sen verran muuttuu :/

Vierailija
10/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annostelen aina ensin pastan lautaselle, sitten vasta avocadokastikkeen. Seuraavana päivänä lämmitän pastan jämän mikrossa ja lisään kylmän kastikkeen sekaan. No problem!

Vierailija
11/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:11"]

Mies ja lapsi ei voi sietää avocadoa. Lounaaksi itselleni ajattelin tehdä. Päivälliseksi ehkä Lindströmin pihvejä. Nekin lapselle uusi tuttavuus. Syö tai on syömättä. Ap

[/quote]

Avokaado ei paljon maistu avokaadopastassa.

Vierailija
12/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokadot ei kestä lämmitystä :)

Vierailija
13/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heität jämien päälle sitruunamehua pintaa ja teet seuraavana päivänä kylmän pastasalaatin.

Vierailija
14/14 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä lämmitän ja syön, jos sitä jää. Eihän se kovin kaunista ole, ja makukin muuttuu vähän, mutta ihan syötävää edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi