Avocadopastasta. Voiko lämmittää?
Ajattelin kokeilla, mutta kukaan muu ei meillä sitä syö. Voiko sitä lämmittää seuraavana päivänä?
Kommentit (14)
Ei ole kovin hyvää uudelleenlämmitettynä. Avokadot muuttuvat ällöksi kun ovat hetkenkin pidempään ilman kanssa tekemisissä. :) Tee pikkuannos. :)
Ei oo lämmitettynä oikeen hyvää. Kylmänä pikkuisen parempaa mutta kyllä se heti kantsii syödä!
olen lämmittänyt, mutta minä nyt syön mitä vaan.
Piti lisätä, mistä tiedät ettei kukaan muu syö, meillä on väki kasvatettu niin että paras syödä sitä mitä on tarjolla, tehdä itse pöperönsä tai nähdä nälkää.
6
Mies ja lapsi ei voi sietää avocadoa. Lounaaksi itselleni ajattelin tehdä. Päivälliseksi ehkä Lindströmin pihvejä. Nekin lapselle uusi tuttavuus. Syö tai on syömättä. Ap
Itselleni mäkin sitä teen. Puolet syön tuoreena ja puolet seuraavana päivänä kylmänä. Mutta mä tykkään muutenkin monista ruuista kylmänä esim. karjalanpiirakat ja pitsa on hyviä suoraan jääkaapista paistamista seuraavana päivänä.
Joo ei ole hyvää enää uudelleenlämmitettynä tai kylmänä. Itse tosin syön seuraavanakin päivänä jos sitä jää, mutta luulisin että aika harvalle enää maistuisi, kyllä se maku sen verran muuttuu :/
Annostelen aina ensin pastan lautaselle, sitten vasta avocadokastikkeen. Seuraavana päivänä lämmitän pastan jämän mikrossa ja lisään kylmän kastikkeen sekaan. No problem!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 22:11"]
Mies ja lapsi ei voi sietää avocadoa. Lounaaksi itselleni ajattelin tehdä. Päivälliseksi ehkä Lindströmin pihvejä. Nekin lapselle uusi tuttavuus. Syö tai on syömättä. Ap
[/quote]
Avokaado ei paljon maistu avokaadopastassa.
Heität jämien päälle sitruunamehua pintaa ja teet seuraavana päivänä kylmän pastasalaatin.
Kyllä mä lämmitän ja syön, jos sitä jää. Eihän se kovin kaunista ole, ja makukin muuttuu vähän, mutta ihan syötävää edelleen.
Kyllä mä oon lämmittänyt ja syönyt kylmänäkin. Ei se tietysti samalta maistu kuin tuoreena.