Miten kulmien kestopigmentoinnin saa pois?
Onko kellään kokemuksia? Mulla kulmat on laitettu 9 vuotta sitten - ovat vaalenneet tosi paljon, mutta edelleen on väriä jäljellä. Missä voi poistattaa, miten ja kuinka paljon maksaa? Kiitos tiedoista.
Kommentit (14)
Miksi haluat ne pois, saako kysyä? Onko väri väärä? Malli? Fanitatko Saimi Hoyeria?
Mä kans tahtoisin nämä pois. En tiiä miksi... Jotenkin haluaisin olla luonnollinen oma itseni.
Koska ajan kanssa yläluomi ja kulmakarvat tipahtaa alas, milloin katseesta tulee väsynyt
Ei oo vieläkään tullut vastauksia. Miten? Missä? Hinta? Ap
Käytin googlea ja sieltä selvisi että Q-switched laserilla voi poistaa sekä tatuoinnin että kestopigmentoinnin.
googleta, kestopigmentoinnin poisto.
Ihme väriä olet kulmiisi saanut, jos sitä noin pitkän ajan jälkeenkin niissä on. Itselläni ei ole yrityksestä huolimatta pysynyt kuin max. 4-5 vuotta kerrallaan. Sen jälkeen ei ole ollut enää hitustakaan jäljellä.
Missä kävit?
No miten on? Kävitkö laserissa tai poistattamassa?
Kävin juuri Tallinnassa siistimässä levinneitä tatuoituja/pigmentoituja eyelinereitä ja oli ihan loistava ja laadukas palvelu. Kertoivat, että tekevät jatkossa tatuointien ja kestopigmentointien laserpoistoja myös Helsingissä. (www.cinderella.fi) Kunhan turvotus kokonaan laskee, lopputulos näkyy kuulemma paremmin. Nyt jo näyttää hyvältä. Tallinnan kerta oli oikeastaan toinen. Olin aiemmin käynyt laserpoistossa suomalaisella toimijalla Helsingissä, jossa ei vaivauduttu edes silmiä kunnolla suojaamaan. Hinta oli Helsingissä viisinkertainen verrattuna Tallinnaan. Kukin valitkoon itse minne menee, mutta Cinderellan Jelenaa voin lämpimästi suositella. Hän on venäläinen, mutta puhuu englantia. Tallinnassa hänellä oli mukana hellyyttävä vanha mies, joka toimi tulkkina ja puhui suomea. Jos teette varauksen puhelimella, tod. näk. juuri tämä Leonard vastaa puhelimeen. Jaan nyt tätä tietoa, kun aikanaan yritin itse etsiä, enkä löytänyt palstoilta hyviä vastauksia. Paikka poistaa muuten tarvittaessa myös muut tatuoinnit!
Juustohöylällä