Miksi tällä palstalla vihataan mustia hiuksia? Vaikka miehetkin tykkäävät
Mustatukkaisista naisista. Onko syynä kateus? Oma rohkeus ei riitä värjäämään hiuksia mustiksi?
Kommentit (38)
Miten niin tällä palstalla vihataan mustia hiuksia? Ehkä tälle palstalle on joskus kirjoittanut JOKU tai JOTKUT, jotka eivät pidä mustista hiuksista.
En vihaa mustia hiuksia, mutta ne todella harvalle suomalaiselle sopivat mustaksi värjätyt hiukset.
En jaksa olla kateellinen kenellekään hiusvärin tai rohkeuden värjätä hiuksia takia.
En myöskään laita itseäni miesten takia.
Niinpä. Minä en ole koskaan saanut niin paljon huomiota ja kehuja ulkonäöstäni kuin silloin kun värjäsin tukkaani mustaksi. Useimmat lisäksi luulivat että väri on aito ja että olen ulkomaalainen kokonaan tai puoliksi. Vieläkin on ikävä sitä pitkää kiharaa mustaa tukkaa... Lopetin värjäämisen kun oli niin paljon juttuja niistä allergiareaktioista hiusvärille, ja leikkasin ihan lyhyeksi jotta helpompi kasvattaa oma väri. Tässä sit nyt ollaan maantienharmaan kananpersetukan kanssa, ja täytyy sanoa että kyllä se musta oli paljon parempi.
En tiedä miksi. Joillekin se ei tosin sovi, mutta on paljon muitakin värejä, jotka eivät sovi kaikille. Toisille, ihan suomalaisen näköisillekin, musta tukka sopii hyvin.
Kateuskorttia ei yleensä kannata käyttää.
Pitkällä aikavälillä tosiaan 32,7% aloituksista käsittelee mustien hiuksien vihaamista. Tämä on epäkohta josta ei puhuta. Miksi?
Sekö, jos jotkut randomit miehet jostakin asiasta pitävät, tarkoittaa että kaikkien naistenkin on pidettävä? Jos miehet alkavat yhtäkkiä pitää yksikorvaisista naisista, on siis olemassa naisia jotka sen vuoksi poistavat toisen korvansa? Koska miehetkin pitää?
Ehkä maailmassa on naisia, joilla on muutakin tärkeämpää tekemistä kuin miellyttää miehiä kaiken aikaa. Ehkä he ITSE pitävät vaikka vaaleista tai ruskeista hiuksista OMASSA päässään. Ehkä heille on tärkeämpää kulkea sen näköisenä että itseä miellyttää. Ehkä jotkut naiset ajattelevat ihan itse eivätkä mitäteenjottaolenmiestenmieleen.
Tosiaan, suomalaisen ihon ja silmien väriin musta harvoin rimmaa. Ja ketkä miehet tykkäävät? Hevarit? Gootit?
En myös oikein tajua näitä naisia, joille milloin minkäkin asian perusteeksi riittää "kun miehetkin pitää". Jonkinlainen itsetunto-ongelma lienee kun aikuinen ihminen ei voi näyttää siltä kuin itse haluaa, vaan on miellytettävä miehiä. Onhan se nyt vähän naurettavaa jos itse haluaisi olla vaaleahiuksinen, mutta kun miehet pitää mustista, värjää sitten mustiksi. Ja kaikilta miehiltäkö on asia tarkistettu kun yleistetään, että miehet pitää milloin mistäkin?
Ai että miehet tykkäävät mustista hiuksista? Tykätään me kuule myös vaaleista, punaisista ja ruskeista!
En tunne yhtään miestä joka tykkää ruskeista hiuksista! Mustat tai blondit niistä miehdt tykkää.
Miesten tykkääminenhän on se mikä määrittelee kaiken. Elämme heitä varten.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:08"]En tunne yhtään miestä joka tykkää ruskeista hiuksista! Mustat tai blondit niistä miehdt tykkää.
[/quote]
Ja sulla on ollut mustat ja blondit hiukset?
Musta on tosi kova väri. Ja todella harvalle Se sopii oman ihon sävyihin. Vanhentaa todella paljon ja syö värit naamasta. Tosin yhtä kamala on Se kaamea lähes valkoinen blondi. Näin eilen kaupassa kaksi naista molemmat yli 50 v ja molemmilla tuo blondi, toisella vielä tosi pitkä tukka. Naamat kummallakin ilman meikkiä, eivätkä olleet tosiaan mitään siloposkisia kaunottaria..... Huh, mikä näky. Näemmä samassa väripadassa olivat käyneet.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 19:08"]
En tunne yhtään miestä joka tykkää ruskeista hiuksista! Mustat tai blondit niistä miehdt tykkää.
[/quote]
No voi eiiiiii! Mun on nyt mentävä luostariin! Oon ihan turha ihmiskunnalle kun kerta miehetkään ei tykkää! Kiitti, että kerroit faktan!
En vihaa ihmisiä, joilla oliivi-iho ja oma musta hiustenväri, mutta sitähän et tarkoittanut.
Minäkin olen huomannut saman, jatkuvasti haukutaan mustia hiuksia.;).No en ole moista huomannut.
Ne oikeastikin sopivat tosi harvoille suomalaisille.