Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette Aasialaisesta miehestä?

Vierailija
11.08.2014 |

Elikäs mitä mieltä suomalaiset (naiset+miehet) ovat suomalaisesta eloveena tytöstä aasialaismiehen kainalossa?

Mitä mielikuvia tämä herättää??

Minulla on mies joka on syntynyt koreassa ja vauvana muuttanut rasnskaa. Eli ranskalainen mies.

Tulemme suomeen aina lomilla ja ihmiset kyllä tuijottavat aikas paljon. Täytyy sanoa että en suomessa ole tavannut paljon meidän kaltaisia pareja,joten tästä voi tujotus johtua.

Miksi minua sitten kutsutaan jos ei mamupatjaksi? Emme kyllä suomessa edes asu mutta kuitenkin.

Olenko vinosilmäpatja? ;)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnKo se komee? Hyvä sängyssä?

Vierailija
2/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi tulee mieleen että se mies on varmaan sua lyhyempi :D stereotypiat jyllää päässäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiinapatja!

Vierailija
4/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasia on aika iso paikka. Alkaa Turkista ja päättyy Indonesiaan. Aasiassa asuu yli 2 miljardia miestä, joten aika vaikea on muodostaa yhtä käsitystä koko joukosta.

Vierailija
5/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä ajattelemme teistä, siis? Avasin tämän vastatakseni, että kyllä aasialaiset miehet vetoavat minuun, kulttuurieroja tosin varmasti olisi, mutta mikäpä ettei. Hyvinkin sellaisen ottaisin jos hyvän löytäisin. Ja ellen olisi naimisissa...

Olen tähän ikään mennessä kyllä huomannut, että ihmiset voivat pariutua erirotuisten ja -maalaisten kanssa, joten teidän näkeminen ei horjuttaisi mielenrauhaani.

Vierailija
6/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa mies on pidempi :) 172cm eli ruhtinaalliset 4cm pidempi. Tämä olisi minunkin ensimmäinen ajatus.

T.ap

Vierailija
7/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni ihan ok, ei herätä sen enempää ajatuksia kuin eurooppalainen / amerikkalainen mies. Olen matkustanut paljon Kaakkois-Aasiassa ja miehet ovat kohteliaita ja asiallista sillä suunnalla.

Vierailija
8/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialainen mies:

1. pieni muna

2. hyvä matikassa

3. alkoholi ei sovi

4. ei naamakarvoja

Vierailija
9/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, otsikko oli nyt hieman harhaan johtava, mutta mies on siis syntynyt koreassa.

Ja kulttuuri eroa nyt ei ole niin paljon kun kyseinen herra on ranskassa kasvanut. Kyllähän suomalaisella ranskalaisellakin on kultuurillisia eroja mutta ei niin paljon kuin jos mies olisi jäänyt synnyinmaahansa.

Ja on komea! Huhuh tai minä ainakin olen aina yhtä ällistynyt kuinka komea tuo mieheke voi olla.

Kiiinnostaa vain suomalaisten ajatukset kun välillä täällä on niin vahvoja mielipiteitä ulkomaalaisita miehistä ja heidän suomineidoistaan

T.ap

Vierailija
10/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, hauska viesti 9! Mun miehellä kyllä kasvaa parta ja nenäkarvat! Mutta totta on,ehkä jopa karvattomampi kuin minä vaikka nainen olen.

Ei ole kyllä paras matikkapää mutta muuten on hyvinkin lahjakas. Ja tämä pirulainen juo kyllä isommankin miehen pöydän alle.

Ap

Vierailija
11/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen juttu: peniksen mitta. Pitkä vai pätkä? Aasialaisilla (Thaimaa, Vietnam) oli sen yhden tutkimuksen mukaan lyhyet penikset, mites sun miehellä? Onko kunnon meisseli vai kynäpippeli?

Vierailija
12/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sen varustuksen koko? Pystyykö hommiin?

Vierailija
13/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 16:23"]

Aasialainen mies:

1. pieni muna

2. hyvä matikassa

3. alkoholi ei sovi

4. ei naamakarvoja

[/quote]

Tuo "alkoholi ei sovi" on sitkeä urbaani legenda. Varsinkin korealaiset on pahempia sieniä kuin suomalaiset. Taisi olla alkoholin kulutus per/naama maailman korkeimmalla tasolla tällä hetkellä.

Vierailija
14/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kröhöm, ei ole kynäpippeli mutta ei myöskään mikään jäänmurtaja. Paksuutta löytyy ihan ok, pituutta ei hirveästi mutta minut kyllä hoitelee menen tullen. Luulen sen olevan samaa luokkaa mitä normaalilla suomimiehellä on.

Ap

Vierailija
15/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden suomi-thai pariskunnan (mies siis thai) ja onhan se erikoinen yhdistelmä Suomessa. Mukavia ovat ja lapset niin kauniita!

Vierailija
16/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et niillä on prinssinakki, eli eivät pysty tyydyttämään naista kunnolla.

Hyvii puolii et ne ei oo karvasii, eikä hiki haise kun on se tietty geeni heillä.

Vierailija
17/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla että muitakin on, yleensähän suomessa on asetelma on toisinpäin eli suomimies ja thainainen. Voi lapset ovat varmasti kauniita! Jos muutaisimme suomeen kuinka rasistisia siellä ollaan lapsia kohtaan?

Jos keskiverto suomalaisella on prinssinakki niin sitten olet oikeassa, minulle tämä kelpaa. Mutta varustuksesta nyt ei tiedä ennenkö se mies ne housunsa laskee, joten ei se maasta ole aina kiinni.

Ap

Vierailija
18/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasilaiset on niin komeita! Miten ne voi huolia karvaisen suomalaisen? En usko.

Vierailija
19/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka kovat kriteerit aasilaisilla on mutta ehkäpä aasilainen huolii karvaisen suomalaisen? Vai?

Vierailija
20/29 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo multa pois, jos joku ottaakin aasialaisen miehen. Meressä riittää kaloja ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän