Tosiaan minulla on erittäin terävä looginen ajattelukyky
Osaan ajatella asiat pitkällä tähtäimellä ja miettiä mikä on järkevintä.
Luulen, että pieni osa siitä miekkospoijjaan ilkeydestä johtuu siitä, että pitää itseään yliluonnollisen fiksuna tyyppinä, mutta huomasi ettei kykenekään samanlaiseen ajatteluun kuin esimerkiksi minä. Ja sitten sitä alkoi suututtamaan, koska ei voinutkaan päteä kaikessa ja tuntea itseään paremmaksi.
Tämän siis uskon olevan osasyy.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Hän ajattelee asiat niin simppelisti eikä ymmärrä ollenkaan, että tosielämässä asiat eivät aina sujukaan kuten fantasioissa.
Elämä on fantasiaa.
Ei sinulla ainakaan kirjallinen esityskyky ole yhtä hyvä mitä looginen ajattelukyky.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ainakaan kirjallinen esityskyky ole yhtä hyvä mitä looginen ajattelukyky.
Jaa no äidinkieli on aina ollut vahvuuteni, että se siitä. En tällä pellepalstalla jaksa aina panostaa kaikkiin pilkkuihin.
Esimerkiksi yksi miekkospoijjaan älynväläys oli, että minähän saan kohta rahaa töistä, niin sillä rahalla voin tankata auton ja tehdä lisää töitä, tadaa, ongelma ratkaistu! 😑😑 Voi kunpa olisin itsekin noin loputtoman fiksu! Ainut vaan, että olen aikuinen ihminen ja minulla on LASKUJA. Kyllä se saamani raha menee suoraan laskuun kokonaisuudessaan, että se siitäkin viisastelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa no äidinkieli on aina ollut vahvuuteni, että se siitä. En tällä pellepalstalla jaksa aina panostaa kaikkiin pilkkuihin.
Tarkoitin enemmän sisältöä. Siitä ei kukaan saa mitään selvää.
En käsitä miten jollain voi olla niin järjettömän mustavalkonen ajattelutapa elämästä! En usko hänen olevan todellisuudessa täysi typerys, joka vain esittää fiksua lahjakkaasti. Mutta kyllä nuo jotkut jutut paljastavat aina välillä, ettei hän ihan niin terävä olekaan, vaikka saattaa välillä vaikuttaa jopa uskomattoman fiksulta.
Logiikalla ei päästä kuin matemaattiseen todennäköisyyteen mutta sisällön analyysillä ylletään totuuteenkin joskus. Logiikka ei riitä elämässä ollenkaan mihinkään kuin mittaamaan eksakteja suureita. Kaikki elämässä oleva on kuitenkin vielä ihan erilaista kuin materia.
mikä pakkomielle oli tulla tänne avautumaan?
Hän ajattelee asiat niin simppelisti eikä ymmärrä ollenkaan, että tosielämässä asiat eivät aina sujukaan kuten fantasioissa.