Olenko ainoa jolle tuli paha mieli miesten puolesta Iltalehden artikkelin takia
Siina naiset haukkuivat suomalaismiehia ja kehuivat ulkomaalaisia miehia. Haluaisin kertoa oman mielipiteeni asiaan.
Kasittamattoman mustavalkoista ajattelua- ihan niinkuin kaikki ulkomaalaiset miehet olisivat jotain puolijumalia ja kaikki suomalaismiehet lihavia ja rumia. Mihin on unohtunut ulkomaalaisten miesten huonot puolet?
On totta, etta suomalaismiehet eivat ole kovin romanttisia mutta ainakin pitavat lupauksensa varmemmin kuin monen muun maalaiset. Lisaksi he pitavat naisia aidosti samanvertaisina ihmisina eika pelkkina esineina. He ovat myos antaneet meille naisille paljon vapauksia verrattuna moniin muihin kansoihin. Ulkonaon puolesta suomalaiset ovat myos miehen nakoisia ja kokoisia ja siella teilla on paljon minun silmaani miellyttavia komistuksia ;)
Asun ulkomailla ja olen naimisissa kanadalaisen kanssa, mutta jos olisin vapaa, voisin hyvinkin seurustella suomalaisen kanssa.
Eli miehet, jos luitte tuon artikkelin, alkaa luulko etta me kaikki naiset halveksumme teita. Luultavasti vain sellaiset joilla on tarve ponkittaa omaa huonoa itsetuntoaan haukkumalla muita. Olkaa vaan ylpeita itsestanne, suomalaisuudessa ei ole mitaan havettavaa!
t;suominainen
niin ja se linkki http://www.iltalehti.fi/nainen/2014081118558504_na.shtml
Kommentit (47)
Seuraava iltapulun otsikko: "Näin vauvapalstan äidit puolustavat suomalaista miestä". :D Ei kannata ottaa vakavasti juttuja, joiden tarkoitus on vain saada klikkauksia.
Kyllä mäkin tykkään ulkomaalaisista, mutta kyllä noi kommentit oli vähän liioittelua. :D
Olisi kiva lukea vastaavasti artikkeli siitä, miksi suomalaismiehet valitsevat ulkolaisia naisia suomalaisten sijaan.
Itse asiassa; arvostamme kyllä hyviä miehiä, suomalaisiakin, mutta sellainen tavallinen suomalainen perusjuntti on kyllä yksi vastenmielisimmistä asioista, mitä maailmasta löytyy.
Minä ainakin tykkään suomalaisesta miehestä :)
Semmoinen lirkuttelu ja liehittely tuntuu teennäiseltä ja valheelliselta. Tottakai on kivaa jos mies jotenkin näyttää tunteitaan aina silloin tällöin, mutta en kaipaa mitään kynttiläillallisia tai serenadeja. Semmoinen perusjäyhä ukkeli kun halaa tai kantaa painavat kauppakassit puolestani, niin siinä on merkitystä miljoonasti enemmän kuin jonkun gigolon liehittelyssä.
En lukenut artikkelia, mutta inhottaa jatkuva suomalaisten mollaaminen asiassa kuin asiassa. Ei puhuta ja liibalaa. Mikä hiton itseisarvo se jatkuva kälkätys on?
Joo, ihme nillitystä. Kyllä suomalainen mieskin on romanttinen, komea, kohtelias ja osaa puhua. Ainakin mun mies. Ulkomaalaiset miehet, joita olen tapaillut ovat luulleet olevansa jotain jokanaisen unelmia. Puhuvatkin mitä sattuu. Rehellinen suomimies iskee siksi paremmin. :D
Suomalaismiehet ovat lassukoita. Naiset täällä ovat kauniita ja kelpaavat ranskalaisille, ruotsalaisille ja italialaisille. Miehet taas saavat Max. köyhän venakon tai thaihierojavaimon.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:27"]
"He ovat myos antaneet meille naisille paljon vapauksia verrattuna moniin muihin kansoihin" - voi tsiisös. Kyllä ne vapaudet on ihan naiset ite ottanu ja ansainnu. Ja tästä syystä ollaankin sitten suomi-lehmiä, rekkalesboja, feministi-nipoja, persjalkasia läskikasoja, emakkoja, rumia perunaneniä suonikohjuineen jne, joka kannattaa vaihtaa thai-vaimoon tai jos on oikeesti raha, niin venäläiseen. -Sitä saa mitä tilaa.
[/quote]
Sun puolestas ei kyllä tullu paha mieli ollenkaan. Monien muiden puolesta kyllä tuli. Suomimies on paras maailmassa, ikävä vaan että joukkoon mahtuu kaltaisiasi paskojakin.
Kyllä mokkakikkeli maistuu maitokalua paremmalta!
Iltapaskalehdet taas sekoilevat. Suomalaiselle naiselle riittää ja kelpaa parhaiten suomalainen mies. Joskus kolahtaa jollakulla ulkomaalaisenkin kanssa, mikäs siinä. Kun vaan ei naitas niin paljon noita muslimeja...
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 11:27"]
"He ovat myos antaneet meille naisille paljon vapauksia verrattuna moniin muihin kansoihin" - voi tsiisös. Kyllä ne vapaudet on ihan naiset ite ottanu ja ansainnu. Ja tästä syystä ollaankin sitten suomi-lehmiä, rekkalesboja, feministi-nipoja, persjalkasia läskikasoja, emakkoja, rumia perunaneniä suonikohjuineen jne, joka kannattaa vaihtaa thai-vaimoon tai jos on oikeesti raha, niin venäläiseen. -Sitä saa mitä tilaa.
[/quote]
Niin, kaikki on sellaisia? Et ole yhtään kaunista suomalaista naista nähnyt? Olet siis yhtä tyhmä kuin tuossa Iltalehden jutussa haastatellut naiset.
[/quote]
Kirjoittaja kaiketikin viittasi vastaaviin juttuihin, joita tälläkin palstalla on pilvin pimein ja joissa miehet tai "miehet" haukkuvat suomalaiset naiset maan rakoon kirjoittajan käyttämillä sanoilla.
Itse ainakin ymmärsin näin, enkä niin, että kommentin kirjoittaja olisi itse ollut sitä mieltä että kaikki suomalaisnaiset on rumia.
Ihmettelen, että missä ihmiset törmää näihin sovinistijuntti miehiin? Itse ainakin tunnen ainoastaan hyvätapaisia ihania suomalaismiehiä. Näillä keskustelupalstoilla toki liikkuu "miehiä", joiden mielipiteet ovat vähintäänkin yhtä arveluttavia kuin heidän miehisyyskin.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:08"]
Suomalaismiehet ovat lassukoita. Naiset täällä ovat kauniita ja kelpaavat ranskalaisille, ruotsalaisille ja italialaisille. Miehet taas saavat Max. köyhän venakon tai thaihierojavaimon.
[/quote]
Ma voin todistaa tan vaaraksi, olen itse ranskiksen kanssa naimisissa ja valilla samoilla lennoilla naan suomalaismies-ranskalaisnainen-pariskuntia.
Suomalaiset miehet ovat jotenkiin "kiltteja" tai vailla luonnetta kaikki samanlaisia -pelkävät kertoa oma mielipidetta,hissukoita hiirulaisia-pelokkaita selvinpäin,mutta sitten kännissä ilkeitä ,pahanpäisiä sisältä-tuntuu että kaikki katkeruus viha rasismi ja kateus tule ulos..siitä todellista sisäistä tuska minkä selvinpäin pystyy piilotta,tästä just johtuu sellaista piiloviha:kun täällä usein kirjoitellaan että mies SÖI LAPSELLE TARKOITETTU VANUKKAN TAI RAHKAN mitä sinänsä on tosi sairastaa kun aikuinen tavallaan PÖLLII SAFKA LAPSELTA...lapsihan siitä oppii ja vuorollaan sitte pölli omalta lapselta vanukkaat ja viilit...
Tämä johtuu mielistäni siitä ettei äidit antavat lapselle mm tytölle ja pojalle hänen tarvitsevansa rakkautta,hoivaa ja turvallisuutta. Sen sijan suomalaiset äidit surkuttelevat omaa kärsinyttä keho,veltto vatsa,muuttuneet rinnat ja venynyt alapää???? Toki kaikki tämä on naisten kannalta on ymmärrettävää koska haluahan nainen olla nätti ja hyvännäköinen kuten myös terve. Mutta kun lukee joskus niin miehet ovat erittäin julmia koska suorastaan vaativat seksia tuntuu että seksi heille on ainoa asia mitä tässä maailmassa kiinnostaa.
Johtuuko se todellisen välittämisen puutteista,aitoa rakkauden totaalisen lomauttumisesta ja hyllyttämisestä kun pariskunnalle ei jää käteen muuta kun viilata itsestä seksuaaliobjektin PUOLISOLLE.
En koskaan menee enää suomalaisen miehen naimisiin-heillä on totaalisesti sisäinen rakkauden puute joka muuttuu seksinpakkomielelle ja leviä koko kehoon kun syöpäkasvain..aivan kaikilla sama juttu -toisella toki enemmään ja toisella vähemmään.
Toki venäläisetkiin miehet seksistä tykkävät mutta ovat sydämmellisiä ja aitoja,osavat lohdutta ja yllättä,osavat ilahdutta vilpittömästi ja rakastavat lapsia-EIVÄTKÄÄ VAIN OMIA. Ottavat myös perhesta vastuu ja haluavat huolehtia...siinä missä suomalainen mies avuttomana reppana inisee seksin puutteista..
Miehen kuulu huolehtia perhesta ja rakastaa vaimoa,kyllä onnelliselta vaimolta saa myös sitä läheisyyttä..kun hän tuntee olonsa turvalliseksi.
Tai on tietenkiin naiset myös jotka seksia harrastavat kun jalkapalloa.
Puhun nyt kuitenkiin ihmiseista jotka sitoutuvat ja kantavat vastuu.
No, minä uskon, että suurimmalla osalla suomalaismiehistä on älliä päässä sen verran, että ymmärtävät iltapaskojen olevan toki tarkoitushakuisia kohulehtiä. Lisäksi ymmärtänevät sen, että siinä missä kaikki suomalaismiehet eivät ole hikipäässä sohvalla kaljaa kittaavia stereotyyppiporsaita myöskään kaikki suomalaiset naiset eivät ajattele samoin kuin tuo kourallinen, jotka ovat iltapaskan juttuun kommentoineet.
Vaikka onhan nuo jutut aina masentavia. Sitä kohua ja loukkaamistahan niillä haetaan, pääasiassa kannattaisi jättää lukematta moisten lehtien tuotokset.
Eipä tuossa jutussa mitään uutta ole. Ujona ja hiljaisena miehenä olen kyllä kokenut omakohtaisesti koko elämäni ajan tuon halveksunnan.
Lähinnä ihmettelen, että miksi tuossa edes valitetaan, ettei suomalainen mies tule juttelemaan. Minulle on ainakin melko selväksi tehty se, ettei seuraani edes kaivata. Olin sitten kuinka kännissä tahansa, ymmärrän kyllä jättää naiset rauhaan.
Muualta tulleiden kanssa on mukava käydä treffeillä mutta siihen se kyllä jää. Erilaiset perhe- ja parisuhdekäsitykset sekä kulttuurierot jo itsessään tekevät mun oloni vaikeaksi.
Turhaan suret. Huomisessa lehdessä on päinvastoin eli suomalaiset naiset saa kyytiä. Viimeistään ens maanantaina. =)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 12:18"]
Suomalaiset miehet ovat jotenkiin "kiltteja" tai vailla luonnetta kaikki samanlaisia -pelkävät kertoa oma mielipidetta,hissukoita hiirulaisia-pelokkaita selvinpäin,mutta sitten kännissä ilkeitä ,pahanpäisiä sisältä-tuntuu että kaikki katkeruus viha rasismi ja kateus tule ulos..siitä todellista sisäistä tuska minkä selvinpäin pystyy piilotta,tästä just johtuu sellaista piiloviha:kun täällä usein kirjoitellaan että mies SÖI LAPSELLE TARKOITETTU VANUKKAN TAI RAHKAN mitä sinänsä on tosi sairastaa kun aikuinen tavallaan PÖLLII SAFKA LAPSELTA...lapsihan siitä oppii ja vuorollaan sitte pölli omalta lapselta vanukkaat ja viilit...
Tämä johtuu mielistäni siitä ettei äidit antavat lapselle mm tytölle ja pojalle hänen tarvitsevansa rakkautta,hoivaa ja turvallisuutta. Sen sijan suomalaiset äidit surkuttelevat omaa kärsinyttä keho,veltto vatsa,muuttuneet rinnat ja venynyt alapää???? Toki kaikki tämä on naisten kannalta on ymmärrettävää koska haluahan nainen olla nätti ja hyvännäköinen kuten myös terve. Mutta kun lukee joskus niin miehet ovat erittäin julmia koska suorastaan vaativat seksia tuntuu että seksi heille on ainoa asia mitä tässä maailmassa kiinnostaa.
Johtuuko se todellisen välittämisen puutteista,aitoa rakkauden totaalisen lomauttumisesta ja hyllyttämisestä kun pariskunnalle ei jää käteen muuta kun viilata itsestä seksuaaliobjektin PUOLISOLLE.
En koskaan menee enää suomalaisen miehen naimisiin-heillä on totaalisesti sisäinen rakkauden puute joka muuttuu seksinpakkomielelle ja leviä koko kehoon kun syöpäkasvain..aivan kaikilla sama juttu -toisella toki enemmään ja toisella vähemmään.
Toki venäläisetkiin miehet seksistä tykkävät mutta ovat sydämmellisiä ja aitoja,osavat lohdutta ja yllättä,osavat ilahdutta vilpittömästi ja rakastavat lapsia-EIVÄTKÄÄ VAIN OMIA. Ottavat myös perhesta vastuu ja haluavat huolehtia...siinä missä suomalainen mies avuttomana reppana inisee seksin puutteista..
Miehen kuulu huolehtia perhesta ja rakastaa vaimoa,kyllä onnelliselta vaimolta saa myös sitä läheisyyttä..kun hän tuntee olonsa turvalliseksi.
Tai on tietenkiin naiset myös jotka seksia harrastavat kun jalkapalloa.
Puhun nyt kuitenkiin ihmiseista jotka sitoutuvat ja kantavat vastuu.
[/quote]
Mitä kieltä tämä on? En saa tuosta ölinästä mitään selvää.
Iltalehden jutut ovat aika pitkään perustuneet melkoisiin yleistyksiin. Kuten se juttu että mies, älä sano näitä asioita naiselle. Eivät kaikki naiset ole narsistisia herkkiksiä jotka kääntävät kaiken miehen sanoman itseään koskevaksi, tai niin huonolla itsetunnolla varustettuja että luulevat kaiken miehen sanoman olevan arvostelua.