Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn juoksulenkillä joka päivä, tunnin ajan. Onko väärin avioliittoa kohtaan?

Vierailija
11.08.2014 |

Mieheni mielestä se on kohtuutonta. Miksi joka pv?

Lapsi on jo kouluikäinen.

Tuli tuosta vastaavasta kejusta mieleen.

Mulle tämä liikunta on tosi tärkeä henkireikä päivässä ja mies itse on minua lihavaksi haukuskellut.

Mikä on oikein?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sulla olla tosi mustasukkainen ja omistushaluinen mies.

Vierailija
2/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan määrittelee tuon itse, mutta mä en osais pitää kohtuuttomana, en edes tässä tapauksessa kun meillä on seitsemän lasta ja vanhin 7v, siis jos puoliso kävis tunnin lenkillä töiden jälkeen. Monesti patistelenkin juoksemaan, kun aikoo puolimaratonille kuukauden päästä. Mutta tottakai nämä on aina perhekohtaisia asioita.

Toisaalta juoksemisestakin on fiksua pitää lepopäiviä, elimistö tarvii myös lepoa palautuakseen. Mieheni hieroja (urheiluhieroja) olikin sanonu, että kannattaa juosta vain joka toinen päivä, siitä on enemmän hyötyä elimistölle. Me on tehty niin, että vuoropäivinä käydään lenkillä. Mä en oo vielä synnytyksen jälkeen innostunu juoksemaan, mutta reippailla kävelylenkeillä oon käyny.

Mihin aikaan käyt? Ootko töissä? Voitko käydä lenkillä niin, ettei se ole pois yhteisestä ajasta? Miten teidän parisuhde muutoin toimii (onko siis kyse todellisuudessa ihan muusta kuin tuosta tunnin lenkistä)? Kaikkea kannattaa miettiä.. esim voisko sen lenkin tehdä aamulla jnejne..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka käy joka päivä tunnin juoksulenkillä tekee aivan oikein avioliittoaan kohtaan. Mies joka ei tätä ymmärrä, on typerys. 

Vierailija
4/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi kohtuutonta ? Jääkö esim. ruuanlaitto tai lapsen nukkumaan laitto sitten aina miehelle ? Kuulostaa kummalliselta, mitä miehesi haluaisi sinun tekevän ?

Minä juoksen tunnin päivässä ja lisäksi uin 2x vkossa. Mies on tyytyväinen kun pidän itsestäni huolta. Juoksen aamuisin töihin ( työmatka 10km eli siihen menee tuo tunti) ja mies vie lapset päiväkotiin. Minä haen lapset. Uimassa käymme yhdessä niin , että minä uin 30min ja mies on lasten kanssa . Sitten mies ui 30 min ja minä olen lasten kanssa.

Vierailija
5/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh...se vähän riippuu siitä muusta elämästä. Joka päiväisen lenkin "järjettömyydestä" tulikin on vinkkiä...

Jos ihan oikeasti työpäivän jälkeen jää se about 3h sitä perhekeskeistä ja kotiaikaa niin se on kohtuutonta tai teette vuorotyötä ja se yhteinen aikan on sitä "avainmien" vaihtamista parkkipaikalla.

Vierailija
6/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei tosiaan ole liikaa :) miehessäsi vika? pidä vaan puolesi.

Vierailija
7/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ajatus, että tunti juoksua päivässä olisi liikaa liikuntaa. Jos on työ, jossa vaan istuu toimistossa , niin kyllä päivittäinen liikkuminen on tärkeää. 

Vierailija
8/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn koiran kanssa lenkillä 3 kertaa päivässä eli yhteensä n. 1,5 h/päivä. Meilläkin oli miehellä alkuun naama rutussa siitä kun kotitöitä jäi sitten tekemättä. Pyysin miestä osallistumaan enemmän ja pelaamaan koneella vähemmän (pelaa useita tunteja päivässä).. Eli tekemään oman osansa. Siitä vasta sota syttyi. 

Sittemmin tilanne on rauhoittunut, mutta riitatilanteissa asia usein nousee esiin. :/  

Vierailija
9/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta onko tosiaan järkevää juosta joka päivä tunnin lenkki on eri asia....

Vierailija
10/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein avioliittoa kohtaan että pidät itsestäsi huolta. Eri asia jos käyt töissä, sen jälkeen lähdet kolmeksi tunniksi harrastamaan jotain lajia vaikka golfia ja lapset jää täysin toisen hoidettavaksi ja koti myös.

Vierailija
11/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:39"]

Hassu ajatus, että tunti juoksua päivässä olisi liikaa liikuntaa. Jos on työ, jossa vaan istuu toimistossa , niin kyllä päivittäinen liikkuminen on tärkeää. 

[/quote]

Juokseminenhan on ainoa tapa liikkua!??

Vierailija
12/12 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa mitään, jos myös miehellä on joka päivä tunti sitä omaa aikaa, jota sinä etkä lapsi säätele!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme