Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikagallup - mitä lapselle päälle

Vierailija
11.08.2014 |

Lämpötila 13 astetta, ei tuule eikä aurinko paista.

Lähdetään rattailla asioille, lapsi istuu rattaissa reilun tunnin ulkona, välillä käydään kaupoissa sisällä.

Laitanko collegehousujen alle sukkikset vai en? Pitäisi päättää ennen lähtöä kun sukkahousujahan ei oikein saa ulkona riisuttua/lisättyä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:00"]Rovaniemellä.

Ja juu, hoksasin itekin että rattaiden jalkasuoja on kätevin, nappasin sen mukaan ennen kun lähdettiin :)

-Ap

[/quote]

Ja kännykällä palstailet samalla kun työntelet rattaita?

[/quote]

Joo istuttiin bussissa ja lapsi katseli ihmisiä. Kyllä minä kaivoin puhelimen esiin kun oli tylsää.

Nopeastipa täällä kaivettiin kivityskivet esiin! Ai miten kirkkaat sädekehät teillä on!

Vierailija
2/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:36"]Mua neuvolalääkäri opasti lapsen pukemisessa siten, että jos mulla on ulkona kuuma, niin on lapsellakin. Ja jos kylmä niin silloin on lapsellakin. Eli älkää mammat liioitelko niitten vaatekerrosten kanssa!

[/quote]

Aika pönttö lääkäri. Eivät kaikki ole samanlaisia, on vilukissoja ja kuumakalleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:36"]Mua neuvolalääkäri opasti lapsen pukemisessa siten, että jos mulla on ulkona kuuma, niin on lapsellakin. Ja jos kylmä niin silloin on lapsellakin. Eli älkää mammat liioitelko niitten vaatekerrosten kanssa!

[/quote]

Tuo on ihan totta isommalle lapselle. Mulla nyt vaan unohtui aloituksesta mainita että mun lapsi ei vielä kävele, eli ei pysty liikkumalla juurikaan lämmittämään itseään. Siksi puen mieluummin vähän enemmän kuin itselle.

Ja varustuksella pitkähihainen-collegetakki-collegehousut-sukat-kengät-pipo-sormikkaat mentiin. Rattaiden jalkasuoja sekä kaulahuivi olivat kassissa varuilta mukana, mutta niitä ei tarvittu. Sormikkaille naureskelin lähtiessä itsekin, mutta jo lyhyen matkan jälkeen ilman niitä lapsen sormet olivat jääkalikat niin hanskat laitettiin sitten käsiin.

Ja kolme päivää sitten oli vielä helle :D

Vierailija
4/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota peitto mukaan :)

Vierailija
5/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on noin kylmä?

Vierailija
6/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemellä.

Ja juu, hoksasin itekin että rattaiden jalkasuoja on kätevin, nappasin sen mukaan ennen kun lähdettiin :)

-Ap

Vierailija
7/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:00"]Rovaniemellä.

-Ap

[/quote]

Vierailija
8/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 09:00"]Rovaniemellä.

-Ap

[/quote]

[/quote]

Parempi se kännykkää on räplätä ku vetää kessua.

Vierailija
9/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi sukkiksia. Collarit jalkaan ja alupaidan päälle pitkähihainen. Mukaan kevyt takki/lämpimämpi paita ja toiset housut jotka voi vetää collareitten päälle jos tuntuu siltä, että on todella kylmä ja lapsi palelee. 

-isä

Vierailija
10/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua neuvolalääkäri opasti lapsen pukemisessa siten, että jos mulla on ulkona kuuma, niin on lapsellakin. Ja jos kylmä niin silloin on lapsellakin. Eli älkää mammat liioitelko niitten vaatekerrosten kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän