Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lily Lolo, Everyday Minerals, Flow

Vierailija
10.08.2014 |

Mikä näistä on suosikkisi ja miksi?

Tarvitsisin mineraalimeikin entiselle akneiholleni, johon edelleen tulee ajoittain useitakin finnejä. Peittävyyttä saisi siis olla ja sävyn sopia kesät-talvet kalvakkaan ihoon. Ihoni on pintakuiva varsinkin suun ympäriltä, mutta nenästä välillä kiiltelevä.

Lily Loloa saisi tilattua suht helposti, mutta peittävyys mietityttää. Sama ongelma on Flown kanssa, vaikka se kotimaisuutensa vuoksi kiinnostaisi todella paljon. EDM on ilmeisesti peittävin, mutta oikean sävyn löytäminen valikoimasta on varmasti haastavaa ja lisäksi jenkeistä tilatessa joutuisi aina miettimään tullihommat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulisin mielelläni lisää mielipiteitä :)

Vierailija
2/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Loloa ja Flow'ta olen käyttänyt. Tilasin juuri Loloa pitkästä aikaa, enkä muistanutkaan miten hyvää se on. Oman arpisen ihoni peittää hyvin muutamalla kerroksella, ajattelin kyllä ensi kerralla tilata myös peiteainetta jos joskus tulee tarve. Nenä alkaa aina vähän kiillellä päivän mittaan, mutta meikkipohja ei kasaannu rumasti huokosiin joten ei haittaa! Ja Lolon väritaulukko on tosi kätevä, ja olen löytänyt hyvät sävyt itselleni. Flow on ihan kiva, mutta itselläni kerääntyi nenän ympärillä huokosiin. Suosittelen Loloa, ja siellä on nyt -20% synttäreiden kunniaksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Mac maksaa? Stockalla siis.

Vierailija
4/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flow ei itsellä ainakaan peittänyt lähes ollenkaan :/

Vierailija
5/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDMsta ja Lilystä saa suht edullisesti näytteet, kannattaa tilata. Itselle EDM ei tarjonnut yhden yhtä hyvää sävyä, kaikki liian kalvakoita ja pinkkejä. Lilystä taas löytyi hyvä, mutta vaikka olen tyytyväinen osaan niiden tuotteista, osassa pysyvyys ihan hirveä. Pidän eniten Bare Mineralsista, vaikka monet karsastaa sen hohtoa ja on allergisia vismutille.

Vierailija
6/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily Loloa olen käyttänyt jo vuosikausia. Sen hinta, laatu ja saatavuus ovat kohdillaan. Muitakin olen kokeillut mutta en ole löytänyt sopivaa sävyä tai meikki on ollut liian peittävä/hohtava. Lily Lolot ovat mukavan luonnollisia ja ongelmapaikat on helppo peittää vahvemmin erinomaisilla peiteväreillä.

Vierailija
7/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen ihotyyppi kuin ap:lla. Aloitin aikanaan mineraalikokeilut aikanaan Lily Lololla. Sieltä löytyi pienten testailujen jälkeen hyvä sävy, mutta jo tuossa testivaiheessa ihoni alkoi kuivua ja kutista, joten kokeilu päättyi jo ennen kuin ehdin tehdä varsinaista tilausta. Ilman iho-oireita olisin ollut tyytyväinen kyseiseen merkkiin. Nyt olen käyttänyt EM:ää varmaan kahdeksan vuotta ja olen tyytyväinen. En tiedä, miten nykyään on, mutta ennen niitä riittoisia testereitä sai tilattua edullisesti. Nykyisiä hintoja ja tullikäytäntöjäkään en nyt edes muista, koska meikkipuuteri kestää käytössäni varmaan reippaasti yli vuoden. EM:llä oli ainakin aiemmin kolmea eri tavalla peittävää meikkipohjaa. Itse käytin vaihtelevasti semi mattea ja original glo -pohjaa, mutta viimeksi tilatessa en löytänyt enää jälkimmäistä omassa sävyssäni. 

Vierailija
8/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa testereitä, sillä se selviää.

Itse olen siirtynyt EM:stä aikoinaan lily loloon ja käyttänyt sen meikkipohjaa vuosia. Puuterina tosin käytän Bare Mineralsia, se on hienojakoisempi kuin lily lololla. EM taas on vielä karkeampi kuin lily lolo ja itselleni se teki pakkelimaisen vaikutelman.

Vierailija
9/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista olen käyttänyt lily loloa ja edm:ää silloin, kun sitä oli vielä helpompi tilata. Omalle kuivalle iholleni edm:n koostumus (joku niistä monista vaihtoehdoista) sopi paremmin ja tykkäsin siitä enemmän. Lily Lolo ihan hyvä myös ja pakkaukset paljon tyylikkäämpiä. Oikean sävyn valinta molemmissa haastavaa. Siksi käytän nykyään MACin mineraalipohjaa, josta Stockan konsulentit valinneet oikean sävyn. Olen ollut todella tyytyväinen!

Vierailija
10/10 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo noista kokeillut kuin Flow:ta, ja mulle se on kyllä sopinut oikein hyvin. Mulla on hormonaalista aknea ja atopia, ts. kasvojenkin iho on ihan mitä sattuu, voi olla erilainen päivästä toiseen (rasvaisena kiiltävä - kuivana hilseilevä). Arpia ja jälkiä löytyy peitettäväksi myös. Mulla ei oo Flow:sta mitään pahaa sanottavaa, tosin en voi verrata noihin toisiin, koska en ole niitä kokeillut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi