Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoitsen naisystäväni 20-vuotiasta tytärtä.

Vierailija
10.08.2014 |

En tietenkään aio pettää. Mutta minkäs mies tunteilleen mahtaa.

Olenko ihan kamala?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Tuo on ihan normaalia.

Vierailija
2/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, taas tämä sama provo. Ei olekaan kuin noin 1700. kerta tätä provoa tällä palstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei himoitsisi. 

Tuskinpa naisystäväsikään siitä pahastuisi. Hänen geeninsähän ne ovat kauniiseen tyttäreen siirtyneet. 

Vierailija
4/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaaa etkä tuu koskaan kuitenkaan saamaan vitun kapinen paska, oisit tyytyväinen että sulla on edes nainen! Hahahaha kuka sua muka haluis yäk vanha säälittävä reppana

T 20v ;)

Vierailija
5/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten koskaan koeta lähennellä sitä tyttöä. Nimittäin sellaisia nuoria tyttöjä ja naisia on, joitten isäpuoli on seksuaalisesta heistä kiinnostunut ja vaatii heiltä seksiä ja se on todella rankkaa ja rasittavaa niitten nuorten naisten kannalta. Joten pidäpä näppisi erossa siitä naisystäväsi tyttärestä! Tiedän tämän kun on kavereita minulla joilla on ollut tuollainen tilanne.

Vierailija
6/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista himoita kaunista nuorta naista. Pettäminen on kuitenkin ehdottomasti kielletty.

Vierailija
7/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:27"]

Hahhahhaaa etkä tuu koskaan kuitenkaan saamaan vitun kapinen paska, oisit tyytyväinen että sulla on edes nainen! Hahahaha kuka sua muka haluis yäk vanha säälittävä reppana

T 20v ;)

[/quote]

Taitaa ikäsi alkaa pikemminkin nelosella... just sayin' :D

Vierailija
8/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen, jolla on parikymppinen tytär, on jättänyt miehensä ja alkanut seurustella uuden kanssa. Tyttären isäkö näitä katkeria avauksia tänne tekee.

Vierailija
9/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsele ihan rauhassa tyttöä, ajattele häntä kun nussit naistasi, mutta älä vain sotke kuviota peittämällä.

Vierailija
10/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mul olis isäpuoli joka kuolais mun perään ja alkais ehdotella niin leikkaisin sen pilin irti ja heittäisin pellolle varisten syötäväksi. Ja sama juttu kaikille vanhemmille miehille jotka eivät ymmärrä jättää mua rauhaan.

Vierailija
11/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:27"]

T 20v ;)

[/quote]

Yllättävän moni haluaa, varsinkin jos käppänällä sattuu olemaan pullea lompakko ;)

WinWin, toinen saa tiukkaa pimppaa ja toinen maalista mukavaa

Vierailija
12/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:27"]

T 20v ;)

[/quote]

Yllättävän moni haluaa, varsinkin jos käppänällä sattuu olemaan pullea lompakko ;)

WinWin, toinen saa tiukkaa pimppaa ja toinen maalista mukavaa

[/quote]

Ootko ajatellut et moni nuori pitää vanhaa, toinen jalka haudassa olevaa miestä/naista kuvottavana?

Vierailija
13/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:34"]Jos mul olis isäpuoli joka kuolais mun perään ja alkais ehdotella niin leikkaisin sen pilin irti ja heittäisin pellolle varisten syötäväksi. Ja sama juttu kaikille vanhemmille miehille jotka eivät ymmärrä jättää mua rauhaan.

[/quote]

Olet siis todella aggressiivinen luonne ja potentiaalinen väkivaltarikollinen. Hyi saatana.

Vierailija
14/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan ole ongelmia nuorten naisten kanssa ollut. Nehän on kauhean miellytämisenhaluisia ja helppo houkutella pienellä rohkaisulla seksiin. 

Eikä sekään ihan ennenkuulumatonta ole, että mies onkin päätynyt yhteen naisystävänsä tyttären kanssa. 

Vierailija
15/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut täällä ehdottelee että joo himoitse vaan sitä tyttöä :D Hei haloo, jos on rakastunut toiseen eikä mahda tunteilleen mitään eikä kyse ole vain hetken ihastumisesta, täytyy erota nykyisestä kumppanistaan. Nyt kun kyseessä on kuitenkin nykyisen kumppanin lähin verisukulainen, tytär, ei missään nimessä saa alkaa seurustelemaan hänen kanssaam. Se olisi todella väärin ja rikkoisi äidin ja tyttären välit lopullisesti.

Vierailija
16/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä molemmat kimppaan tai käyt vain polkemassa tytärtä. Nykyises on kuitenkin jo aika vanha, joudut jossain vaiheessa vaihtamaan nuorempaan.

Vierailija
17/17 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 15:34"]Jos mul olis isäpuoli joka kuolais mun perään ja alkais ehdotella niin leikkaisin sen pilin irti ja heittäisin pellolle varisten syötäväksi. Ja sama juttu kaikille vanhemmille miehille jotka eivät ymmärrä jättää mua rauhaan.

[/quote]

Olet siis todella aggressiivinen luonne ja potentiaalinen väkivaltarikollinen. Hyi saatana.

[/quote]

No harvemmin ikäloput äijät ymmärtää sanaa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan