Inhokkibiisit
Koska me suomalaiset olemme tunnetusti perin negatiivista kansaa, listataan nyt perustelujen kanssa kamalimpia kappaleita.
Itse en voi sietää Nopsajalan Lupaan olla sun -kappaletta. Kuulostaa joltain vajaaälyisen naukumiselta, sanat on myös ällöt. En vaan tiedä, vihaanko vielä enemmän Jannan Tytöt lähtee tanssimaan -biisiä, vaikka Jannasta muuten laulajana olenkin tykännyt. Kuka pystyy oikeesti tekemään tuollaisesta aiheesta laulun?
Kommentit (17)
Vadelmavitunvene ja uskon että kaikki tietää miksi.
Hänkoon....lippu mästoon...vatelmavenneellääääää. Voi saatana mikä biisi!!
missä muruseni seilaa - uskomatonta keijuhelinää
Ainakin tän kesän ehdoton inhokki on toi vadelmavene mullakin... ja joka ikinen kerta kuulen vielä sanat väärin: "olis edes AIVOT" :/ argh!
Kaija Koon se ihme korkkarit kattoon. Suljen radion kun biisi soi. Niin teennäinen.
Vadelmavene - soi alku kesästä muistaakseni Jim-kanavalla jossain ohjelma mainoksessa ja kuuntelin aina, että se on ulkomaan kielinen biisi, kunnes kuulin sen kokonaan muutama viikko sitten radiosta. Tajusin, että ihan suomeahan siinä vingutaan.
Joo tytöt lähtee tanssimaan on täälläkin inhokkilistan top 1 tällä hetkellä. Jotenkin ei nyt melodia ja sanat oikein kohtaa. Sama kuin laulettais sokka irti syksynsävelen melodialla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 14:57"]
Kaija Koon se ihme korkkarit kattoon. Suljen radion kun biisi soi. Niin teennäinen.
[/quote]
Onkohan Mungo-Anna kirjoittanut sanat tähän biisiin?
Europen The Final Countdown. Radio menee kiinni alta aikayksikön, kun intron ekat sekunnit kuuluvat.
Mikä tahansa Jenni vartiaisen ulinabiisi....
Mä maalaispoika oon. Mikko Alatalo. Oksennus lentäää. Päänsärky. Migreenin laukaisija.
Heh! :D Eipä tarvi valittaa paskoista biiseistä kun kuuntelee ensinnäkin radiokanavaa joka soittaa vaan parasta musiikkia ja toisekseen kanavaa jota ei ole pilattu millään fackin kesäbiiseillä!! :D
Ja pulist löytyy aina musiikkia jos muuten ei sopivaa tule. :)
Pohjolan tuulet on kans paska.