Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kotona olijat jaksatte koulun aloituksen?

Vierailija
10.08.2014 |

Mä olen ihan masentunut, kun kesä loppuu ja lapset menevät kouluun. Musta tulee ihan turhake ja päivät aikataulutettuja. Töitä ei löydy ja mua kyllästyttää kotona oleminen. Niitä vuosia on jo ihan liikaa takana. Ihanaakin ihanampi kesä loppuu ja alkaa tylsä arki.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaisen helpotuksesta ja ensimmäiset pari viikkoa menevät vain lepäillessä ja elpyessä. Sitten keksin vähitellen projektin, jota alan tehdä. Tänä syksynä aion käydä läpi vaatehuoneen, viedä tavaraa kaatopaikallle ja kirppikselle, maalata sen sitten. Aion tapetoida aikuisten makuuhuoneen ja maalata kuistin. Lisäksi teen käsitöitä, käyn uimassa ja sen sellaista. Ei ole pulaa tekemisestä.

Vierailija
2/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 08:53"]Huokaisen helpotuksesta ja ensimmäiset pari viikkoa menevät vain lepäillessä ja elpyessä. Sitten keksin vähitellen projektin, jota alan tehdä. Tänä syksynä aion käydä läpi vaatehuoneen, viedä tavaraa kaatopaikallle ja kirppikselle, maalata sen sitten. Aion tapetoida aikuisten makuuhuoneen ja maalata kuistin. Lisäksi teen käsitöitä, käyn uimassa ja sen sellaista. Ei ole pulaa tekemisestä.

[/quote] ajattelitko myös etsiä palkkatöitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene vielä palkkatöihin, on tarpeen olla töissä kotona. Saan siitä "palkkaa". Uskoisin töitä/ osa-aikatöitä löytyvän melko helposti sitten kun sen aika on. 2

Vierailija
4/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 08:53"]Huokaisen helpotuksesta ja ensimmäiset pari viikkoa menevät vain lepäillessä ja elpyessä. Sitten keksin vähitellen projektin, jota alan tehdä. Tänä syksynä aion käydä läpi vaatehuoneen, viedä tavaraa kaatopaikallle ja kirppikselle, maalata sen sitten. Aion tapetoida aikuisten makuuhuoneen ja maalata kuistin. Lisäksi teen käsitöitä, käyn uimassa ja sen sellaista. Ei ole pulaa tekemisestä.

[/quote] ajattelitko myös etsiä palkkatöitä?

[/quote]

Niitä palkkatöitä ei nykyään niin vain löydetä. Ei vaikka melkein mikä vain työ kelpaisi.

Ohis

Vierailija
5/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan kai mullakin hommia, okt:ssa kun asutaan. Pitäisi saada tämä vitutus kanavoitua energiaksi. Kesän loppu on näköjään vuosi vuodelta kamalampaa.

Ap

Vierailija
6/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity ihmeessä siihen taloon, pihaan, omaan kuntoosi ja harrastuksiin. Elämä on muutakin kuin äitiyttä. Jos kaipaat ihmisten seuraa, hakeudu sellaisiin harrastuksiin, joita tehdään porukalla. Kansalaisopiston kurssitkin alkavat.

Vierailija
7/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutut ajatukset. Minäkin koen itseni jotenkin turhaksi kun lapset ovat koulussa. Työtön olen.

Vierailija
8/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäpä tämä menee.

Vastaa uutta urheilusuoritusta maata sohvalla tukka silmillä, pesemättön tavara haisten housuissa.

ja niin kerran päivässä pitää lämmittää mikroruoka armaalle. Ikävä ettei se jaksa ite laittaa sitä lämepeemään.

saatana että on vaativa elämä mulla!!!

Vierailija
9/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostakaa sitä että olette kotona kun lapset lähtee ja tulee kotiin! Vaikka ne ei sitä osoittaisi mitenkään eivätkä varsinaisesti tarvitsisi niin se on silti tärkeää. Ero on valtava siihen että itse pitää juosta kiireellä töihin ja takaisin:( olkaa läsnä kun teillä on siihen mahdollisuus.

Vierailija
10/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen läsnä, sehän tässä kotona olossa onkin parasta, voi oikeasti keskittyä lapsiin ja olla heidän kanssaan. Mulla vaan tuntuu kaatuvan nyt seinät päälle, kun arki alkaa. Eiköhän tämä tästä. Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä teidän ehdotusten mukaan.

Ap

Vierailija
11/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos masentaa, niin laita ainakin tämä palsta kiinni ja avaa mielummin vaikka radio. Tee itsesi kanssa sopimus mitä aiot saada aikaiseksi tänään ennen kuin palaat nettiin laisinkaan. AV masentaa entisestään. 2

Vierailija
12/12 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan