Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko raskaana?

10.08.2014 |

Voinko olla raskaana?

Kysyn nyt neuvoa jo synnyttäneiltä tai muuten vain naisilta, joilla on enemmän tietoa kuin minulla.

"Ehkäisy" = keskeytetty yhdyntä (ollut jo noin vuoden)

Edelliset kunnolliset, ajallaan olevat kuukautiset 13.6.2014 (normaali kierto on täsmälleen 30 pv ja kesto noin 4-5 pv, alkuvuoto varoittelee, sitten runsaampi vuoto ja lopulla taas niukempaa vuotoa, minulla on aina tähän asti ollut samanlaiset kuukautiset).

Sen jälkeiset kuukautiset alkoivat 9.7 (5 päivää etuajassa) ja kestivät vain kaksi päivää.

Elokuussa kuukautiset alkoivat jo 3.8 (7 pv etuajassa edellisistä) ja kestivät 2-3 pv.

Heinä- ja elokuun kuukautiset alkoivat yht'äkkiä ja loppuivat myös samalla tavalla. Ihmetyttää myös että heti menkkojen jälkeen on paksua valkovuotoa, tätä ei ole ollut ikinä aiemmin, päinvastoin, yleensä ennen kuukautisia.

Oireita:

- turvotus

- välillä äklö/huono olo

- esim suklaajälkkäristä tai jostain makeasta saattaa tulla hetkeksi todella huono olo, vaikka yleensä rakastaisin juuri sellaisia ja ei tule huonoa oloa

- aiemmin kauhea nälkä, kokoajan pitäisi olla syömässä

- en yleensä käy paljoa vessassa ja nyt käyn öisin, sekä muutenkin huom. useammin pissillä

- väsymys

- kaksi kertaa tullut veren/raudan maku suuhun, kerran saunassa ja toinen kerta taisi olla 7 km juoksulenkin jälkeen (tälläistä ei ikinä aiemmin)

- nyt aamupala ei meinaa maistua, huomaan että lautaselle voi jäädä paljonkin, vaikka sama määrä.

- ei tee mieli ruokaa vaikka välillä olisikin nälkä

- päänsärkyä oli äskettäin pari päivää, aika kovakin, ei yleensä ikinä ole

- alavatsa näyttää suuremmalta kuin normaalisti, ja vain siis alavatsa.. näyttää että se alkaa suurentua jotenkin tosi alhaalta.

- huippaa, kun nousee seisomaan (aika usein, ei yleensä)

- röyhtäileminen (pikku röyhtäisyjä tulee nyt vähän väliä, sen jälkeen kun olen syönyt tai juonut jotain, eikä yleensä ikinä tälläistä).

Ette tietenkään voi tietää olenko raskaana, mutta haluaisin silti kuulla mitä mieltä olette, josko kenties voisin olla?

Laskin että olisin nyt viikolla 8, jos olen raskaana. Voiko maha näkyä vähän jo tässä vaiheessa?
Entä nuo kuukautiset? Minulla on aina ollut samanlaiset ja nyt kahdet todella oudot, kesto vain n 2 pv ja molemmat alkoivat ihan liian aikaisin.

Ajattelin tehdä testin jos seuraavatkin menkat ovat yhtä oudot. Vai pitäisikö tehdä aiemmin?

Vauva olisi erittäin toivottu :)

Kommentit (3)

1/3 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

2/3 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattais vaan tehdä testi? Halvimmat testit maksaa 2-4€, eli ei kallis mielenrauhan saamiseksi ;)

Tavattu 10/2012
Aloitettu yrittäminen 08/13
Hoitoihin haettu 05/14
Miehen spermassa vikaa ja jatkekettu luomuna 09/14
Naimisissa 10/2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa tutulle, itsellä ennen keskenmenoa oli tuollaisia oreita ja testin tein ja se oli plussa. Nyt taas ollut edelliset oudot menkat ja huimaa ja väsyttää ja on paha olo vähä väliä. Mutta odotellaan vielä että tuleeko syyskuussa menkkoja :)

Toivottvasti ei tule :)