juristi vastaa kymmenen minuuttia ilmaiseksi
Kommentit (49)
Rivarissa kahden asunnon völisdä huono äänieristys. Onko yhtiön vai asukkaiden asia kustantaa korjaustyöt?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:28"]Mieheni kuoli. Anoppi väittää että en peri mitään. Onko näin?
[/quote]
ei ole.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:29"]Rivarissa kahden asunnon völisdä huono äänieristys. Onko yhtiön vai asukkaiden asia kustantaa korjaustyöt?
[/quote]
yhtiön
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:29"]paliokopalkkas muuten?
[/quote
tarpeeksi
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:30"]Tuetko välilihaasi ulostaessasi?
[/quote]
haista ite
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:29"]Posliini vai rämemajava?
[/quote]
ihan sama
Perintöoikeudesta. Äitini adoptiosiskolla ei ole omia lapsia. Perinkö hänet jos hänellä ei ole testamenttia? Adoptio on 40-luvulta.
Miten saa mahdollisimman halvalla avioliitossa hankittu omaisuus molempien nimiin? Nyt talo, mökki, autot jne. on vain toisen nimissä.
Olen kotipaikkakuntani kirjastoon jättänyt maksamatta myöhästymismaksuja 15 vuotta sitten. Meneekö ne johonkin ulosottoon ja kasvaako korkoa tältä 15 vuoden ajalta?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:29"]Palkkas? Työtunnit ka.?
[/quote]
riittävästi. 40-60 tuntia viikko
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 20:31"]Olen kotipaikkakuntani kirjastoon jättänyt maksamatta myöhästymismaksuja 15 vuotta sitten. Meneekö ne johonkin ulosottoon ja kasvaako korkoa tältä 15 vuoden ajalta?
[/quote]
ei mene, vanhentunut jo
Olen eroamassa miehestäni, olemme olleet vasta vuoden naimisissa, ei lapsia. Olen huomattavasti varakkaampi, menetänkö automaattisesti ilman avioehtoa puolet? Olen joskus kuullut, että saatetaan suhteuttaa avioliiton kestoon yms.
Mieheni kuoli. Anoppi väittää että en peri mitään. Onko näin?