Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miestä, jota kiinnostaa uudet tekniset laitteet kovin vähän?

Vierailija
28.07.2021 |

Joka luottaa enemmän vanhoihin hyviksi koettuihin menetelmiin kuin pussilliseen uusia? Anna esimerkki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä jotka eivät tajua tuon taivaallista mistään vehkeistä.

Vierailija
2/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli esim. on. Hyvä että osaa käyttää tietokonetta. Ei sitä vaan kiinnosta. Enempi taidetyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki: minä itse. Työskentelen IT-alalla.

Vierailija
4/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi 46v mies jota ei ole jaksanut uudet laitteet enää kiinnostaa, esim. mulla ei ole koskaan ollut Spotifya, Netflix oli vähän aikaa n. 10 vuotta sitten, ei sekään innostanut, katson mieluummin dvd ja blu-ray levyiltä kuin maksaisin kk-maksuja joka asiasta, musiikkia saatan kuunnella youtubesta, mutta on mulla edelleen tallessa cd levyjä ja jopa c-kasetteja, omistan myös vhs-nauhurin ja vhs-nauhoja.

Älypuhelin on mutta käytän kumminkin mieluummin läppäriä suuremman näytön ja kunnollisen näppäimistön vuoksi.

Nykyajan kiinassa valmistetut huonolaatuiset tuotteet ei jaksa kiinnostaa, kyllä ennen valmistettiin laadukkaampia, kestävämpiä ja käyttömukavampia laitteita.

Vierailija
5/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän edelleen polkupyörää enkä omista sähköpyörää.

Kännykkäni on viisi vuotta vanha. Lähetän tekstiviestejä ja soitan sillä, en muuta. En liity somepalveluihin.

Vierailija
6/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen. Minä olen meidän perheen tekniikkanörtti ja minua kiinnostaa teknologia ja opin helposti käyttämään kaikenlaisia laitteita ja ohjelmia.

7/7 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että oma analoginen mikroaaltouunini ja leivänpaahtimeni pesee toiminnallisuuksiltaan ja kestävyydeeltään digitaaliset modernit kilpailijansa. Molemmat yli 30v vanhoja kapistuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi