Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli tunteesta että kaikilla on joku mutta itsellä ei

Vierailija
28.07.2021 |

Olen ns parisuhde ihminen ja näännyn tähän yksinäisyyteen. Treffellä käyntejä takana iso liuta kuin myös tapailuja. Viimeisestä parisuhteesta on jo 6vuotta!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muuta kuin jatkaa treffeillä käyntiä. Itse en ainakaan aio koskaan luovuttaa vaikka takana on jo yli 80 treffit.

Vierailija
2/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tiedostamalla ettei kaikilla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta muuta kuin jatkaa treffeillä käyntiä. Itse en ainakaan aio koskaan luovuttaa vaikka takana on jo yli 80 treffit.

En ole laskenut mutta tuntuu että mennäön jo sadoissa.Yleensä vielä menee niin että ekasta tappamisesta sukeutuu enemmän tapailua mutta sitten jossain kohtaa karahtaa kivikoille. Joka kerta.

Vierailija
4/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei etsimällä löydä.

Vierailija
5/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelen kaikesta muusta asiasta noin.

Vierailija
6/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei etsimällä löydä.

Toiset löytää esim tinderistä heti uuden sielunkumppanin.

Vierailija
7/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö etsiä elämään vähän muuta sisältöä kuin se pakonomainen kumppanin etsiminen? Yleensä sellaiset ihmiset, jotka harrastavat ja kehittävät itseään ja jotka ovat kiinnostuneet monenlaisista asioista, käy parempi flaksi. 

Vierailija
8/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo millaisten pallinaamojen ja paksukaisten kanssa useimmat seurustelevat niin kateus ei ainakaan ihan tule ensimmäisenä mieleen. Ilkeästi sanottu, mutta mitäpä sitä kaunistelemaan.

Vierailija
9/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kissa.

Vierailija
10/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaa.

Vierailija
11/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivokas fleshlightin vatkaus auttaa pahimpien puuskien yli.

-kilttimies

Vierailija
12/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ehdokkaat kolahda vai oletko todella nirso? Kysyn tätä vilpittömästi. :)

Vierailija
13/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin siitä ainakin kokeilemalla itse ja toteamalla että touhu on ihan täyttä tuubaa.

Vierailija
14/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen jo yli 40v, en ole koskaan seurustellut. En ole koskaan ymmärtänyt, mistä miten voisi jonkun löytää? Miten se suhde alkaa?

Olen tietenkin netin kautta tavannut muutaman naisen, mutta ei niissä "treffeissä" ole ollut mitään romanttista. Koskaan ei ole yksikään nainen halunnut tavata toista kertaa. Olen kuulemma liian hiljainen eikä ole kemiaa.

Enää en edes yritä etsiä ketään ja nautin vapaudesta sekä helposta elämästä. Ainoa asia, mikä harmittaa on se ettei minusta tule isää. Olisin halunnut edes yhden lapsen.

Vierailija
15/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ehdokkaat kolahda vai oletko todella nirso? Kysyn tätä vilpittömästi. :)

No nirso en ainakaan ole.Eikä kyse ole siitä että ei löydy,kyllä niitä löytyy mutta kun ne ei kestä.Tapailut ei ikinä ehdi muuttua suhteeksi.

Vierailija
16/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen jo yli 40v, en ole koskaan seurustellut. En ole koskaan ymmärtänyt, mistä miten voisi jonkun löytää? Miten se suhde alkaa?

Olen tietenkin netin kautta tavannut muutaman naisen, mutta ei niissä "treffeissä" ole ollut mitään romanttista. Koskaan ei ole yksikään nainen halunnut tavata toista kertaa. Olen kuulemma liian hiljainen eikä ole kemiaa.

Enää en edes yritä etsiä ketään ja nautin vapaudesta sekä helposta elämästä. Ainoa asia, mikä harmittaa on se ettei minusta tule isää. Olisin halunnut edes yhden lapsen.

Ei minustakaan äitiä tule.

Vierailija
17/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just erosin ja luulin, että tällä kertaa ois kestänyt, koska oli paras suhde niin monella taholla. En usko, että löydän mitään kestävää, jos tämäkin päättyi. En jaksaisi aloittaa aina alusta, koska saa kahlata liikaa ihmisiä aina ennen kuin löytää yhdenkään, jonka kanssa kolahtaa molemmin puolin. Mä en toivu sormia napsauttamalla näistä jutuista, missä on ollut tunteita pelissä.

Vierailija
18/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pääset sentään treffeille. Itsellä ei ole edes niitä 🤔

Vierailija
19/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enn tiedä. Kyllä tässä maksa poksahtaa.

20/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin 30-kymppisenä kymmenillä treffeillä - vaihtelevalla menestyksellä. Mitään suhteita niistäkään ei kehittynyt, vaikka joidenkin kanssa tapailtiin pitempäänkin. Kaikkein ikävimmät kokemukset olivat sellaisia, joissa jutellaan tuntikausia, koen että nainen viihtyy seurassani, mutta ilmoittaa sitten kylmästi, ettei kannata tavata uudestaan: ei löydy "kemiaa".