Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ostotarjouksia olette saaneet, jotka myyneet viimeisen 6kk aikana? OV

Vierailija
28.07.2021 |

Minkä kokoinen asunto ja valmistumisvuosi?
Lämmitysmuoto?
Paikkakunta tai alue?

Minkälaisia tarjouksia saitte suhteessa pyyntihintaan? Myyntiaika? Mikä ratkaisi hyväksyä tarjouksen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa on ollut myynnissä 3h+k kerrostaloasunto josta maksettiin 280k€ vuonna 2010. Aluksi pyydettiin 295, 3kk aikana ei tullut tarjouksia, nyt on 280 paikkeilla hinta ja odottelen vielä. En tiedä vaikuttaako pk-seudun valkopako tähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kannattanut lisätä se "asunto" tonne otsikkoon.....?????

Olen ostanut ja myynyt arvopapereita. Myynyt huomattavasti paremmalla hinnalla kuin ostanut. Ei tarvinnut kauaa odotella eli taisin myydä liian halvalla vaikka olin 85% plussalla.

Vierailija
4/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa on ollut myynnissä 3h+k kerrostaloasunto josta maksettiin 280k€ vuonna 2010. Aluksi pyydettiin 295, 3kk aikana ei tullut tarjouksia, nyt on 280 paikkeilla hinta ja odottelen vielä. En tiedä vaikuttaako pk-seudun valkopako tähän...

Eli asuntoanne on kulutettu ostohetkestä yli kymmenen vuoden ajan ja pyysitte siitä silti 15 000€ korkeampaa hintaa kuin mitä maksoitte.

Tämä asuntojen kulumisesta johtuva arvonnousu on aina ihmetyttänyt minua.

Vierailija
5/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin viime vuoden lopulla kaksion Helsingissä, joten ei mene ihan pyytämääsi 6 kk ajanjaksolle. Talo oli rakennettu 60-luvulla. Asunnosta oli 10 min kävelymatka pääradan pysäkille.

Naapurista oli juuri aiemmin myyty hieman parempikuntoinen samankokoinen asunto, mikä auttoi minua hinnoittelussa. Naapuri oli myynyt omaansa noin 3 kk, joten nopeampien kauppojen toivossa laitoin kymppitonnin halvemman hinnan. Sain myytyä heti ensimmäisellä viikolla. Hintaa en halua kertoa tarkemmin, mutta selvästi alle 200 000 euroa se oli ja uudelle asukkaalle jäi lisäksi 30 000 euron putkiremppalaina maksettavaksi vastikkeen mukana. 

Vierailija
6/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 5 lisää, että ostaja tinkasi noin 5000 euroa ja se sopi minulle. 

Vierailija
7/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo reilu 100 neliöä, vm 2007. 9000 € alle pyyntihinnan (mutta yli meidän minimihinnan), Oulussa. Meni "tiskin alta" ensimmäiselle katsojalle jo ennen kuin talostaa ehdittiin saada edes ilmoitusta nettiin. Haluttiin saada vain nopeasti kaupaksi, oltaisiin toki voitu pitää pidempäänkin myynnissä ja saada vähän enemmän, mutta tämä kelpasi.

Vierailija
8/10 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Lisää saa laittaa. Olisi pitänyt mainita asunto otsikossa. On minulla kyllä osakkeita ja rahastosäästöjäkin.

Vierailija
9/10 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/10 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up