Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, jotka eivät ole suudelleet monikn vuosiin eivätkä koskaan oppineet kunnon suutelijoiksi?

Vierailija
28.07.2021 |

Itse olen 31-vuotias nainen ja olen ollut sinkku yli viisi vuotta. En koskaan oikein ymmärtänyt kielisuudelmia ja sitä miksi monet niitä haluavat tehdä. Olen alkanut panikoimaan kuinka suudella tulevaa poikaystävää :D Miten saada kosketusta enemmän omaan naisellisuuteensa ja siihen, että saisi nämä jutut toimimaan luonnostaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa?

Vierailija
2/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään "osaa" kielisuudelmia ja ehkä siksi en niistä edes tykkää

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih kunpa pääsisi taas joskus suutelemaan....n37

Vierailija
4/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu on sellaista touhua, että kun siihen vaiheeseen pääsee niin sitä ei malta lopettaa

Vierailija
5/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osaan suudella. En vain pidä suutelemisesta.

Vierailija
6/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä suutelemisesta, kielisuudelmat on erityisen epämiellyttäviä. Kitarisojani ei tarvitse nuolla. Kevyt suukko kelpaa.

Vierailija
7/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa suudella. Eikä mun kokemuksien perusteella kovin moni mieskään osaa :D Koittavat nuolla koko naamaa

Vierailija
8/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös useampi vuosi aikaa viime kerrasta. Olen kyllä huomannut että suutelu on vähän sellainen juttu, joka joko toimii tai ei toimi riippuen kumppanista. Ei sitä mitenkään erikseen tarvi harjoitella.

Minäkään en tykkää kielareista, mutta toisaalta en myöskään toisesta ääripäästä eli että ihan suu supussa vedellään. Molemmat koettu eikä kumpikaan hyvä.

Vierailija
9/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha huvittamaan miten joskus 16-vuotiaana häpesi omia suutelutaitoja ja luuli, että sen ikäisen pitäisi jo olla supertaitava tässä. Tosiassa monet aikuisetkaan ei osaa....

Vierailija
10/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suutelen usein omaa kättä. Kuvittelen tietysti että se on joku komea mies.

Vierailija
11/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suudellut enkä nainut ainakaan 15 vuoteen, enkä aio enää koskaan kumpaakaan tehdäkään.

Nyt oikein iljettää kun ajattelen että olen työntänyt kieltäni jonkun kitalakeen, tai joku minun.. Hyi stana.. Ei tulisi mieleenkään enää rypeä kenenkään syljessä, hiessä ja spermassa.. YÖÖÖÖÖÖÖK.

Nuorten hommaahan toi onkin, kiima vie ja järki sumenee.

n49

Vierailija
12/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainen edes oppia hyvää suutelua muuta kuin toisen naisen kanssa...

Vierailija
13/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋🏼‍♀️ 42-vuotias ilmottautuu. Suudellut viimeksi ehkä 6 vuotta sitten ja sekin vain yksittäinen, seurustellut viimeksi 13 vuotta sitten.

Vierailija
14/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kielareita. Jää vähän likainen kuva naisesta ja rupeaa mietityttämään, että keneltähän on sen oppinut.

M

Vierailija
15/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä varmaan 10 vuotta kun selvinpäin viimeksi suuteloinut. Kekkulissa joskus tullut testattua. En varmaankaan osaisi edes enää.

N45

Vierailija
16/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleminen on teinien juttu ja aikuisille melko turhaa.

Vierailija
17/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suutelen usein omaa kättä. Kuvittelen tietysti että se on joku komea mies.

Se ei vissiin kamalasti vastaa suuteloihin 🤔

Vierailija
18/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. En ole suudellut 24:ään vuoteen. Silloin äijä kuoli. Sen kanssa ei kylläkään ollut mikään nautinto suudella, se tunki melkein hampaansakin mun suuhun. En ole minäkään ikinä pitänyt kielisuudelmista eikä kukaan ole sellaista osannut. Idean tajuan kyllä. Kevyet poskisuudelmat riittää mulle. Ei tarvii suuhun tunkee!

Vierailija
19/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 28v se on vain inhottavaa, kun on jo tarpeeksi elämässään pussaillut eri tyyppejä ja vaikka minkä ikäisiä, täysin tuntemattomiakin, sekä päissään että selvinpäin. Omalla miehelläkin inhottavan terävät viikset ja niiden alla olemattomat huulet, niin ei sillekään tule annettua kuin pikkupusuja vain.

Vierailija
20/22 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo