Mikä ammatti jos on matematiikassa lahjakas, mutta ei oikein missään muussa?
Mihin matematiikan lahjakkuudella siunatun ihmisen kannattaa suunnata opinnoissa ja työelämässä?
Kommentit (14)
Maahan tunkeutujien ohjaaja. Siellä ois laskupäälle tarvetta.
MInä olen tuollainen ja nykyisin tietotekniikka-guru. Tykkään työstäni, helppoa, hauskaa ja voin olla oma epäsosiaalinen itseni.
Valtiovarainministeri sopis sulle.
Vierailija kirjoitti:
MInä olen tuollainen ja nykyisin tietotekniikka-guru. Tykkään työstäni, helppoa, hauskaa ja voin olla oma epäsosiaalinen itseni.
Ihanaa! Olen itsekin epäsosiaalinen. Hyvä matikassa, mutta en ole käyttänyt kykyjäni mihinkään. Millainen koulutus sinulla on?
Onnittelut lahjakkuudestasi. Itselleni on osunut se epäonni, että olen lahjakas vain piirtämään ja maalaamaan eli ei vois turhempaa olla. Matematiikka on minulle ihan täyttä hepreaa tai kiinaa XD
Tilastotiede ja kansantalous. Varsinkin ensimmäinen. Tilastotiedeguru tienaa missä päin maailmaa tahansa.
Pankki, rakennusala, farmasia, tilintarkastaja/kirjanpitäjä, matikan oppikirjojen tekeminen, matikan ope...
Ei ainakaan pääministeriksi kannata ryhtyä. Siellä pärjää hyvin lyhyen matikan kutosellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Olen itsekin epäsosiaalinen. Hyvä matikassa, mutta en ole käyttänyt kykyjäni mihinkään. Millainen koulutus sinulla on?
Ikiteekkkari.
Onko kyse itsestäsi vai aiotko antaa neuvon jonkun toisen elämän valintoihin? Kysyt tuollaista vauvapalstalla!
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut lahjakkuudestasi. Itselleni on osunut se epäonni, että olen lahjakas vain piirtämään ja maalaamaan eli ei vois turhempaa olla. Matematiikka on minulle ihan täyttä hepreaa tai kiinaa XD
Ei ole turhaa olla hyvä taiteissa! Jokainen on lahjakas eri asioissa.
Kauppatieteet- laskentatoimi tai rahoitus. Matematiikkaa yliopistoon tai fysiikkaa.