Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Minusta naisella pitää olla lyhyet hiukset"

Vierailija
08.08.2014 |

sanoo keski-ikäinen kananpersetukkainen siiderivalas.

http://yle.fi/uutiset/onks_mun_nyt_pakko_leikata_tukka_lyhyeksi_kun_taytan_50/7398816

Mitä mieltä olette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisella naisella saa olla sellaiset hiukset jotka itseään miellyttää, ja iästä riippumatta. 

Itselläni on ollut niin lyhyttä kuin pitkää tukkaa, ja nykyisin pidän puolipitkänä, hartiamittaisena. Lyhyt ei minulle kovin hyvin sovi koska olen piirteiltäni jotenkin miesmäinen: paksu kaula, leveät leukaperät jne joten näytä mieheltä lyhyessä tukassa jos en meikkaa paljon. Pitkä tukka taas kestää kauan kuivua pesun jälkeen ja vaatii vaivaa laittamiseen ettei roiku vaan surkeana hiirenhäntänä pitkin selkää. Tällainen puolipitkä on hyvä kompromissi.

Vierailija
2/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Aina se on kyllä mennyt enempi niin päin että naisilla pitää olla pitkät hiukset. Joskus myös miehellä.

Minkä takia pitää olla niin ehdoton?

Ei ole mitään hiustyyliä joka naisella "pitää olla". Se on jokasen oma valinta haluuko pitkät vai lyhyet hiukset tai vaikka kaljun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kuinka rumasti ap kirjoittaa naisista. Miksi ihmeessä olet noin ilkeä?

Vierailija
4/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimevuosisadalla nainen leikkasi hiuksensa lyhyiksi aikuisuuden merkkinä ja pitkähiuksiset olivat maalaisia ja tyylittömiä. Siitä se juontuu. Nyt on asenteet hellittäneet.

Vierailija
5/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi miten rumaa ja tyylitöntä 

Vierailija
6/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käy kunhan ei ole se kananperse + minkkiraidoitukset

M39

Vierailija
7/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä jakelisi kampausvinkkejä muille jos minulla olisi tuollainen kuontalo kun kuvan lyhyttukkaisella naisella. Onhan se varmasti helppohoitoinen mutta ei kyllä kaunista ketään.

Vierailija
8/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen keskitie on paras, tässäkin. Harvoille sopii lyhyt malli, sellainen puolipitkä malli pukee useimpia.

Se mikä ärsyttää suomalaisissa on viimeistelyn puuttuminen. Tämä koskee koko olemusta, ihan ns. "sama vaate" voi olla niin erilainen. Vaikkapa t-paita, voi olla paksua tönkkö kangasta, laatikkomalli pienellä ahtaalla pääntiellä ja järkyttävllä kuosilla vert. kauniisti laskeutuvaa materiaalia, muotoon ommeltu, esim. kiva v- tai venepääntie, kiva kuosi.

Sama koskee kenkiä, kauniit kengät voivat olla myös mukavat, ei tarvitse olla mitään korkeita korkoja tmv. mutta ei sitä kamalinta mummomalliakaan tarvitse valita.

Esim. Sikke Sumari on hyvä esimerkki siitä millainen hiusmalli on kiva, on puolipikä ja luonnollinen. Harmittaa kun moni pilaa ulkonäkönsä sillä että tyyli on ""en värjää koskaan hiuksiani, mies tasoittaa kahden vuoden välein latvat fiskarsseilla keittiössä" tai ""räväkkä kananp*rse malli punaisena jossa musta tupsu". Samoin myös tämän tapainen hiusmalli sopii monille vanhemmillekin ihmisille hyvin http://2.bp.blogspot.com/-xUYDFQ8z2KQ/TlaAP2gO6yI/AAAAAAAAAK4/gfAuU8g4bUo/s1600/polkka.jpg

Vierailija
9/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytin paljon söpömmältä lyhyillä blondeilla hiuksilla. Kävin aina yhdellä mieskampaajalla jolle annoin aina vapaat kädet ja ne oli upeet. Nyt kun muutin toiselle paikkakunnalle aloin kasvattamaan hiuksia kun en ole löytänyt yhtö hyvää kampaajaa. Voin kertoa et nää on tosi tylsät.

Vierailija
10/10 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioista ei voi kinastella. Mutta ninen kuitenkin itse päättää parisuhteessa mikälaiset hiukset tai vaatteet hänellä on. Niin kuin mieskin.