Lahjan hinta ?
Osaatteko sanoa mikä olisi hyvä hinta lahjalle joka tulee pihapiirin tytölle? Hän pitää synttärijuhlat eikä kovin hyvin tunneta, ' lapsi tavallaan kutsuu lapsen' .
Kommentit (6)
Sillä saa esim. kirjan alemyynnistä tai jotain pientä lelukaupasta.
ja karkkihelmet. Hyvä vinkki muuten kun alkaa plajon olemaan lasten kavereiden kutsuja eli kannattaa ostaa jemmaan kun näkee kivoja juttuja alessa niin saa halvemmalla " arvokkaamman" lahjan.
muutamalle parhaalle kaverille ollaan ostettu 10-15 euron arvoinen lahja mutta kaikille muille kerhokavereille ym. ei-bestiksille lahjan arvo on ollut 5-10 euron luokkaa, aika usein 7-8 euroa.
Naapuruston lapsille olen ostanut jotain " ihan pientä" . Viimeksi vietiin 6-v pojalle eskarilaisen puuhakija. Se maksoi 3,5¿.
Olen ostanut myös usein kirjoja, värikyniä, vihkoja, tukkalenkkejä yms tavaraa tarjouksista. On sitten laittaa jotain pientä pakettiin, kun tulee kutsu juhliin. Ei tarvitse sitten lähteä kauppaan, kun sinne on niin pitkä matka.
Askartelutarvikkeita on kotona niin paljon, että aina saa kortin itse tehtyä, samalla saa lapsetkin mukavaa tekemistä.
On sopiva tarhakaverille. Musta tuntuu että eurojen myötä on lahjoihinkin laitettava summa noussut, vai moniko olisi markka-aikaan laittanut 60mk tarhakaverin synttärilahjaan? Eri asia sitten lapsi jonka kanssa on tekemisissä enemmän, semmoisessa tapauksessa ei 10¿ kirpaise, mutta en pulittaisi jokaisen tarha/koulukaverin synttärilahjaan 10¿ Pihi minä vai... =)
MInä olen pitänyt rajana 10 euria, eli alle sen pitää lahjan olla, jos kyseessä on tarhakaveri
Mareila+Pojat