Kiitoskorttien teettäminen/tekeminen (ylioppilas)
Nyt vasta saatiin otettua omalla kameralla kuva kun kuvaaja oli koko kesän "estynyt" ja lopulta perui koko jutun. Kuvia saatiin otettua ihan kivoja, koska tytär on luontainen malli. Mutta nyt onkin ongelma, kun ajattelin että Ifoloriltahan saa helposti kivan kortin teetettyä jossa lukee kiitos. No eipä olekaan, kaikissa pohjissa on jotain typerää, esim. kukkia, ja se ei sovi jos kuvassa itsessään on toisenlaisia kukkia, tai yleensäkin kukkia, ei tarvi olla tuplakukkia. En haluaisi kuitenkaan tavallista kuvaa tunkea kirjekuoreen, vaan olisin halunnut että se on kortti. No, katsoin Vistaprintiltä, no ei tunnu onnistuvan sielläkään. Pitää kai itse yrittää photoshopata tai jotain...
Miten olette tehneet jos olette itse tehneet kiitoskortit?
Kommentit (11)
Löytyy Ifolorilta vaikka mitä, katsopa vielä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:57"]
Ifolorilts löytyi ihan kuva (kukaton). Luki kiitos ja siinä oli lyyran kuva vieressä, nämä valkoisella pohjalla kuvan alaosassa,(pystymsllu) löytyi vaakanakin.
[/quote]
Jaa oliko? Menen katsomaan uudestaan.
ap
smartphotolta olen tilannut kaikki kortit ja koskaan en ole ostanut mitään teemakortteja, vaan sellaisia joissa on pelkkä kuva ja itse kirjoitettu teksti
Huh! Nyt löysin sen jossa oli pelkkä lyyra! Tuo on varmaankin hyvä. Pitäiskö siihen olla joku pidempi värssy kuin vain että "Kiitos!"? Ei olla saatu pitkään aikaan ylioppilailta kiitoskortteja, niin en tiedä miten nykyään on tapana.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:02"]Huh! Nyt löysin sen jossa oli pelkkä lyyra! Tuo on varmaankin hyvä. Pitäiskö siihen olla joku pidempi värssy kuin vain että "Kiitos!"? Ei olla saatu pitkään aikaan ylioppilailta kiitoskortteja, niin en tiedä miten nykyään on tapana.
ap
[/quote]
Ihan hyvä näin!
Itse sen toki voi miettiä, mitä kirjoittaa, vaikka runon rustata halutessaan. Meillä omi vain kiitos isommilla ja kauniimmilla kirjaimilla. Poika kirjoitti itse kynällä nimrnsä alle. Me laitoimme takapuolelle vielä lakkiaispäivämäärän. Pysyy kaikilla sitten muistissa milloin (minä vuonna) nämä lakkiaisrt olivatkaan.
Korttiin tulee ehkä kuva tyttärestä istumassa rantakalliolla, takana näkyy meri, ja meressä kivellä kauempana istuu joku lintu (se kökötti koko kuvausten ajan siellä) Oltiin siihen aikaan kun aurinko alkoi laskea, ja taivas ja meri oli kauniin väriset. Tytär on lähdössä vuodeksi au-pairiksi ulkomaille, ja sitten jatkaa opiskeluja. Jotenkin olisi kiva jos siinä vaikka olisi joku pieni runonpätkä, mutta en keksi nyt yhtäkkiä mitään, pitää miettiä, tai jos laittaisikin jonkun toisen kuvan.. Tytär sanoi että kaverilla oli ollut kolme erilaista kiitoskorttia, oli kai laittanut esim. kavereille erilaisen kuin sukulaisille, en tiedä.
ap
Ennemmin nyt teetätte ja lähetätte ne kuvat kuin että mietitte enää kauemmin.
Kukaan vastaanottaja ei analysoi kortteja niin tarkkaan.
Aikaa on jo kulunut, nyt kiitokset postiin!
Tuossa on aika iso kohta tyhjää, ja tytär ei voi niihin itse nimeään laittaa kun on siellä ulkomailla, eli sitten nimi vaan alle? Näyttää vähän töks.
ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:17"]
Ennemmin nyt teetätte ja lähetätte ne kuvat kuin että mietitte enää kauemmin.
Kukaan vastaanottaja ei analysoi kortteja niin tarkkaan.
Aikaa on jo kulunut, nyt kiitokset postiin!
[/quote]
Se on totta, että aikaa on kulunut luvattoman paljon, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan. Silti mulle on tärkeä tuo juttu, kun ensimmäistä kertaa tuollaisia lähettelen, ensimmäinen ylioppilas meidän sukuhaarassa, ei muuten mutta ei ole kauheasti kenenkään valmistujaisia juhlittu eikä ole kiitoskortteja tarvinnut lähetellä. Kaikki muutkin juhlat hyvin pienimuotoisia, meidän häät mukaanlukien.
ap
Ifolorilts löytyi ihan kuva (kukaton). Luki kiitos ja siinä oli lyyran kuva vieressä, nämä valkoisella pohjalla kuvan alaosassa,(pystymsllu) löytyi vaakanakin.