Minkälaisia väärinymmärryksiä teille on tullut ennakoivan tekstinsyötön takia?
Tuli vaan mieleen tuosta lampaanpaisti-parturikäynnistä. ;-)
Kommentit (41)
Olin menossa kaverille kylään ja oltiin sovittu ett tuun kuudelta. Huomasin etten kerkiä joten lähetin äkkiä viestin ettei kerkiä ennen kuutta, loppujen lopuksi sitten lähetin viestin; ei seksiä ennen kuutta. Kaveri vähän ihmetteli kun pölähin paikalle että miksi olen myöhässä...jäin kotiin tekemään mitä?
Mulle on myös käynyt toi Paula->pätkä ja Ihana->lahna!
Vanhalla Ericssonilla (jossa oli jo ennakoiva tekstinsyöttö silloin, tosin aika kyseenalaisesti toimiva) ostoslistaa miehelle näppäillessäni olin pyytänyt sitä tuomaan kaupasta tommiläjää (tonnikalaa...).
Joku saattaa nyt tunnistaa, mutta menköön.
Olin ollut sairaana ja töistä kysyttiin, pääsenkö seuraavana päivänä töihin. Piti vastata että "Olo on aika kamala. Vedän troppia naamaan ja pyrin siihen että pääsisin kuitenkin huomenna töihin."
Esimiehelle lähtikin viesti: "Olo on aika kamala. Vedän TUOPPIA naamaan ja pyrin siihen että pääsisin kuitenkin huomenna töihin."
Rukoilen, etten sairastu - en kehtaa saikuttaa tämän jälkeen enää koskaan...
Otin tavaksi oikolukea viestit koska vanha samsung tykkäsi korvata "nähdään" sijasta "naidaan".
Pariin kertaan meinasi lähteä noloja viestejä kavereille. "Naidaan sitten siinä kaupan parkkipaikalla viiden maissa".
Samsungit on pervoja vempeleitä! Mun vanha puhelin korjasi niinkin yksinkertaisen ja usein käytetyn sanan "kyllä" sanaksi "kulli"... Pomo laittoi viestin "Voitko tehdä huomenna sittenkin aamuvuoron" Minäpä siihen että "kulli!" ja send. Tykkäsi mun vastauksesta varmaan kovasti :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 17:00"]Otin tavaksi oikolukea viestit koska vanha samsung tykkäsi korvata "nähdään" sijasta "naidaan".
Pariin kertaan meinasi lähteä noloja viestejä kavereille. "Naidaan sitten siinä kaupan parkkipaikalla viiden maissa".
[/quote]
:`D
Useat merkit korjaavat nimen Paula sanalla pätkä tai patja. Monet viestit on lähteneet toivotuksella "Nähdään, Pätkä!"
Pari vuotta sitten sain kaveripojalta lainaksi tän sähkökitaran kun opetin pikkuveljelle soittamista ja se oli huomattavasti helpompaa kahdella kitaralla, koska sit molemmilla oli kitarat.
Poikaystävä tiesi kaveripojan käyneen luonani, muttei syytä tähän. Laitoin sitten viestiä poikaystävälle, että "painun jatkaa säätää", mutta samsung korjasi lauseen muotoon "painun jätkää säätää" (säätää = yrittää tehdä jotain, mutta voidaan käyttää myös panemisen suhteen). Siinäpä sit sai selitellä poikaystävälle kyseessä olevan vain kirjoitusvirhe ._. Tämäkun asui vielä tuolloin parin sadan kilsan päässä minusta.
Ja sain nyt pari päivää sitten uuden älypuhelimen ja kirjoittaminen menee vähän niin ja näin. Toivottavasti ei ole ihan älyttömästi typoja :D
t. teini
Pulskan kaverini nimi on Jemina. Lumia kirjoitti aina Jeminan sijaan Helinä :D. Kun kaverini oli kaikkea muuta kuin keijumainen niin pieniä pyrskähdyksiä aiheutti :)
Itsekin tonnikeiju
Samsung korjasi myös sanat kiinnostunut ja kiinnostavaa muotoon kiihottunut ja kiihottavaa... Tekstari anopile sai ihan erillaisen sävyn, kun oli tarkoitus!
Olin thaimaassa matkalla ja hehkutin kuinka eksoottista siellä on. No, enhän sitten ollut muistanut tekstinkorjausta, ja lähettämässäni viestissä ylistin thaimaan ihmisten ja maisemien eroottisuutta.. voi kauhistus:(
Muistatteko "norpat ja emättimet" -ketjun? Nauran vieläkin ääneen.
Kirjoitin kaverilleni "Kävin uimassa. Ihanaa!" Mutta viestissä luki: kävin uimassa. Lahna!
:)))
Mä nauran ääneen täällä. Onko muita?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:08"]
En osannut ottaa uudesta puhelimestani ennakoivaa tekstinsyöttöä pois käytöstä, joten virheitä tuli vaikka ja kuinka. Esim. sanan "katsotaan" se väänsi sanaksi "karitsa".
Kaveri: "Pitäiskö huomen käydä kahvilla?"
Minä: "Miksei, karitsa! :)"
K: "Mitä?"
M: "Karitsa!"
..."Karitsa!
..."vittu KARITSA!"
K: "Mikä h*lvetin karitsa, mitä sä sekoilet??!"
M: "SIIS K A T O T A A N!"
[/quote]
apua!!! en voi lopettaa hihittämistä tälle! karitsa..