Olen niin raivoissani!
Mulla loma ja vapaa viikonloppu pitkästä aikaa. Mies meni ja otti töitä siks viikonlopuksi, olen raivoissani!
Kommentit (21)
Oltais voitu tehä jotain kivaa yhdessä, pitkästä aikaa.
jätä se sika! muista rosvota sen omaisuus!
Säälittävää jos et pysty edes yhdelle viikonlopulle tekemään suunnitelmia ilman miestäsi
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:19"]Säälittävää jos et pysty edes yhdelle viikonlopulle tekemään suunnitelmia ilman miestäsi
[/quote]Olen paljon töissä viikonloppuisin, harvoin sattuu vapaa molemmille samaa aikaan. Olisin halunut tehdä jotain kivaa yhdessä.
Ehkä sinun miehesi ei halunnu nähdä sun kulunutta naamaa ja juttujasi
Otti töitä? Joskus tilanne on just se, että niitä töitä on otettava silloin kun on, tai kohta ei ole.
Mies on töissä. Mutta otti ylitöitä viikonlopuksi. Miksi moititte minut?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:18"]Oltais voitu tehä jotain kivaa yhdessä, pitkästä aikaa.
[/quote]
Jotain kivaa = wt-mamma raahaa miehen Mäkkäriin syömään ja illan tullen tissuttelee sidukkaa sohvalla
True love
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 16:42"]Ehkä se teki sen tarkoituksella.
[/quote]Sehän täs vituttaakin.
Toivottavasti et ole suostunut avioehtoon.
Mitenköhän miehen versio menee tästä asiasta, mitäs luulette? :-D
Läheisriippuvaisen oireita ? Miehesi tienaa teille rahaa ja sinä vain loisit kotona ! HÄPEÄ !
Ai, enpä kyllä tuhlaisi vapaata viikonloppua miehen kanssa lorvimiseen. Kavereitten kans hengailemaan vaan!
Keksi jotain kivaa tekemistä, vaikka päiväristeily, tapaa kavereita, hemmottele itseäsi, tai mene vaikka leffaan. Virkistäydy.
Anna miehesi paiskia hommia ja tienata rahoja.
Minulle tuollainen viikonloppu olisi A-luokan viikonloppu! Sellaisia viikonloppuna tulee aivan liian harvoin, ehkä parin vuoden välein...
Oletko raivoissasi?