Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko imartelevaa vai huonu juttu kun ilkomailla luullaan aina venäläiseksi?

Vierailija
07.08.2014 |

Siis jopa venäläiset tulee kysymää, että oletteko venäläisiä. Tyylini ei ole mikään erittyisen naisellinen tai seksikäs tms.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm

Vierailija
2/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Muakin luullaan joskus venäläiseksi ja suhtaudun siihen aivan samalla tavalla kuin silloin kun luullaan saksalaiseksi. Jos mietit itse niin on muuten aika vaikea arvata ihmisten synnyinmaata. 

Vierailija
4/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Venäläiset ovat yleensä niitä kaikkein vihatuimpia turisteita joka paikassa. Töykeitä, ylimielisiä, ym.

Vierailija
5/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää. Kasvonpiirteissä on varmaan jotain slaavilaista, sehän on luonnollista ja tavallista suomalaisille.

Vierailija
6/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan aina saksalaiseksi. Pidän siitä :)

Vierailija
7/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kumpikaan, mutta enemmän huono. Minua on luultu Espanjassakin espanjalaiseksi ja sen otin kohteliaisuutena. Sitä en ottanut kohteliaisuutena, kun manne luuli minua manneksi assalla tai venäläinen mies tuli iskemään minua, koska luuli minua venäläiseksi. Jälkimmäiset eivät usein ole mitään kaunottaria. 

Vierailija
8/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 15:36"]

Mua luullaan aina saksalaiseksi. Pidän siitä :)

[/quote]

Sama, myös saksalaiset itse luulee minua saksalaiseksi.

Vierailija
9/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono juttu on..aikamoinen loukkaus suomalaista kohtaan.

Vierailija
10/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei hyvä eikä huono. Mua on luultu Aasiassa paikallisten toimesta tosi usein venäläiseksi ihan ensisilmäykseltä, ilman että olen ehtinyt suutani avaamaan tai tekemään mitään "tyhmää". Ja olen absolutisti, joten alkoholinkäyttö  ei selitä venäläisveikkauksia. Luulen, että aasialaiset ainakin eivät osaa paikantaa länsimaisten ulkonäköä kovin tarkasti, kun eivät usein ole edes kuulleet Suomen olemassaolosta. Joten siksi Venäjä on aika looginen ja ehkä jopa hyvä veikkaus. Suomalaiset sen sijaan tunnistavat minut suomalaiseksi vaikka missä jumalan selän takana :)

Vierailija
11/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 

Vierailija
12/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan aina saksalaiseksi tai slovakiksi. En tiedä onko kehu vai solvaus? Toisinaan ruotsalaiseksikin. Siitä olen kyllä tyytyväinen.

Vierailija
13/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

boode og

Vierailija
14/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Ajattelisin, että jo ennestään iso klyyvarini on muuttunut isomman näköiseksi.

Vierailija
15/15 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet venäläiset ovat ainakin turisteina aika äänekkäitä ja käytöstavoissa olisi parantamista.

Tai sitten pukeudut kuin vanha varis ;) Bling Bling

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän