Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen aina halveksinut tätä, mutta nyt se tapahtui minulle.

Vierailija
07.08.2014 |

Klassinen "en enää rakasta miestäni" luulin aina, että se on vain tekosyy kun alkaa kyllästyttämään. Mutta nyt olen itse tajunnut, että mieheni on muuttunut niin paljon, etten enää tunne yhtään rakkautta tai halua häntä kohtaan. Mies suorastaan ällöttää minua sovinistisella käytöksellään.

Olen passannut miestä viimeiset 4 vuotta, tehnyt ruuat, pitänyt kodin siistinä, pessyt pyykit, käynyt kaupassa, maksanut välillä miehenkin laskuja, hoitanut kaikki virasto asiat itse, ottanut aina syyt niskoilleni vaikken olisi mitään tehnytkään jne.

Haluan erota, mutta pelkään sukulaisten reagtioita, ollaan menossa naimisiin ja kaikki luulevat, että mieheni on maailman ihanin,.en tiedä missä sumussa olen nämä vuodet elänyt kun en ole aiemmin tajunnut lähteä..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*reaktiota

Vierailija
2/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagtiota :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä nyt tietenkään naimisiin mene kun asia selvisi. Onneksi olkoon että selvisi tässä vaiheessa. Mitä jos kokeilisit miten ihana on asua yksin kun kukaan ei ole sotkemassaa ;-)

Vierailija
4/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo älä nyt ainakaan naimisiin sitte mene :D

Vierailija
5/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen passannut miestä viimeiset 4 vuotta, tehnyt ruuat, pitänyt kodin siistinä, pessyt pyykit, käynyt kaupassa, maksanut välillä miehenkin laskuja, hoitanut kaikki virasto asiat itse, ottanut aina syyt niskoilleni vaikken olisi mitään tehnytkään jne."

Nyt ajattelit sitten ruveta marttyyriksi?

Vierailija
6/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se parisuhde on. Et huomannut aikaisemmin kun rakkaus sumensi mielen.

Vierailija
7/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tuo on se kohta kun huomaat että te todellakin olette kasvaneet erillenne, niin kliseistä kuin se onkin. Nyt kun tiedät sen, ei ole mitään järkeä mennä naimisiin, ei edes niitten hienojen lahjojen takia. Sukulaiset reagoi miten reagoi, mitä siitä välittämään.

Vierailija
8/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:42"]Reagtiota :D

[/quote]

Mietin kirjoitanko miten sukulaiset reagoi, mutta vaihdoin lausetta niin tuli pieni ajatuskatkos :D ap

Vierailija
9/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän teillä vielä lapsia ole, eihän?

Vierailija
10/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagtio? Hih

Vierailija
11/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:46"]Eihän teillä vielä lapsia ole, eihän?

[/quote]

Ei (onneksi) ap

Vierailija
12/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde menemään. Itse en ole mihinkään niin tyytyväinen elämässäni kuin siihen etten jäänyt huonoihin suhteisiin. Viis sukulaisista, et sinä ole ainoa joka eroaa.

Vierailija
13/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Ei ole ollenkaan noloa. Naimisiinmenon jälkeen se vasta vaikeaa onkin ja herättää enemmän paheksuntaa.

Vierailija
14/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ole onnellinen siitä, että olet elänyt noin pitkän koeajan! Nyt ei tarvitse avioerota, voit edelleen merkitä kaikkiin lomakkeisiin "naimaton".

Vierailija
15/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee elämäsi virhettä ja mene naimisiin. On paljon isompi härdelli purkaa liittoo sen jälkeen.

Mieti hyvät puolet:

kun olet joutunut tekemään kaikki hommat itse, osaat ne sitten kun lähdet suhteesta. Et ole läheskään niin kädetön arjessa kuin passattavana ollut mies tulee olemaan.

SInulla on vain yksi elämä, etkä tule enää koskaan nuoremmaksi. JOkainen vuosi, jonka tuossa tuhoontuomitussa suhteessa vietät, on tuhlausta ajatellen sitä tulevaa elämääsi.

On selvä, että noilla parametreillä nykysuhteesi ei tule kestämään. JOten parempi viheltää peli poikki ajoissa kuin suurempien harmien kanssa myöhemmin.

Vierailija
16/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, mikä estää lähtemästä? Ei mikään, nainen! Ei sormusta, ei lapsia, sukulaiset ei ole sun sukulaisia eikä muutenkaan pallo jalassa. Nosta kytkintä nyt vaan!

Vierailija
17/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Pitäisi vain saada tarpeeksi rohkeutta lähteä nyt. Ap

Vierailija
18/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisen "sukulaisten reaktion" takia menisit naimisiin miehen kanssa, jota jo valmiiksi inhoat (tai et ainakaan rakasta)?

No, et kai sentään. Kirjoitat fiksusti, joten taidat osata tehdä fiksun ratkaisunkin.

Vierailija
19/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on aika viheltää peli poikki. Matot halki ja lusikat jakoon. Ei tuo vetkuttelemalla parane, asiasta on puhuttava heti. Kantapäät vastakkain ja hyvää loppu elämää.

Vierailija
20/20 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi halveksit sitä jos joku ei enää rakasta toista? tuolla logiikallahan kaikkien pitäisi olla ensirakkautensa kanssa yhdessä :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi